PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

Co Vás čeká?

  • Správa Obchodních novin: Pravidelné zprávy, které od vás obdrží všechny naše hypermarkety. Budete zodpovědní za jejich kontrolu a validaci, aby naše zprávy byly vždy aktuální a přesné. Informace budete získávat od kolegů z oddělní nákupu, marketigu, IT apod.
  • Správa rezervačního systému dodavatelských ochutnávek: Budete v kontaktu s našimi hypermarkety, dodavateli a agenturami, na vás bude správa rezervačního systému pro ochutnávky a následná komunikace na všechny dotčené strany.  
  • Organizace sezónních mítinků: Pomůžete připravit komunikační balíčky a zpracovávat zpětnou vazbu, aby každá sezóna byla ještě úspěšnější.
  • Intranetové stránky oddělení podpory prodeje: Stránky budete mít pod palcem držet je vždy aktuální a plné relevantních informací.

Očekáváme schopnost komunikace především písemnou formou, proto požadujeme velmi dobrou znalost pravopisu, jelikož budete mít zodpovědnost za konečné znění obsahu, ale s kolegy a dodavateli si budete i volat a potkávat se s nimi. Bez schopnosti koordinovat a plánovat se u nás neobejdete. Uvítáme znalost maloobchodního prostředí a znalost německého jazyka – není však podmínkou. 

Pracovní doba na poloviční úvazek 
– pravidelná pondělí až pátek 9:00 – 13:00 / 10:00 – 14:00 hod.

Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %


Koordinace