BI Analytik nám ve Fidoo bude pomáhat s rozvojem a optimalizací našich reportovacích nástrojů s cílem posouvat analytiku na novou úroveň. Pokud máš zkušenosti s Power BI a SQL, baví tě hledat datové souvislosti a chtěl bys být klíčovým členem týmu, který propojuje data s obchodními rozhodnutími, tak čti dál.
Job Fit a co tě u nás čeká.
✅ Vývoj nových reportů a dashboardů v Power BI a optimalizace těch stávajících.
✅ Ad-hoc analýzy, především pro controlling a obchod.
✅ Posouvání analytiky a BI ve firmě kupředu, zvyšování využívání reportovacích řešení
✅ Aktivní zapojení do implementace BI řešení pro nové produkty
✅ Příprava a analýza potřeb business týmů
Tech stack:
✅ Power BI, Azure Data Lake, PostgreSQL, Excel
Jak si tě představujeme a co se ti bude hodit
✅ Jsi ideálně medior s předchozími zkušenostmi s Power BI a SQL
✅ Samostatnost a proaktivní přístup jsou must have
✅ Výhodou je zkušenost z oblasti consultingu, kde už jsi viděl viděl více různých řešení v praxi
✅ Nice to have: znalost Pythonu
Jak u nás probíhá výběrko:
V 1. kroku tě čeká online call se Recruiterkou Verčou. Pak ti pošleme krátkou Case study, kterou pak v 2. kroku projdeš s Honzou a CFO Richardem.
Backstory a více info o Fidoo produktech
Fidoo bylo až do letošního roku jednoproduktovou platformou. Náš původní a dosud jediný produkt Expense Management, byl vlastně tím, co jsme nazývali Fidoo. V letošním roce se to ale mění a stáváme se multi-produktovou platformou. V roce 2022 jsme totiž začali vyvíjet a letos už spouštíme na trh nový produkt FX & zahraniční platby. Expense Management chceme rozjet i v Evropě a dál do světa.
Celé to zapadá do naší vize Financial Workspace for CFO. V rámci té tvoříme a budeme tvořit další nové produkty, které usnadňují agendu finančním ředitelům a obecně lidem ve finančních odděleních firem (zejména účetním), pomáhají jim s distribucí peněz nebo řízení cash-flow. Expense Management v tuhle chvíli považujeme za produkt, který jsme dokončili, máme v něm přes 1 000 firemních klientů a užívá ho přes 30 000 uživatelů. A dává nám dobrou základnu pro cross-sell dalších produktů a je čas ho pustit do světa za hranice ČR. FX a zahraniční platby jsme spustili letos.
✅ Více o naší kultuře, pracovním prostředí a místě, kde pracujeme
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď skoro 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct family, nyní stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, které vyhrály v soutěži Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy). Více o nás a naši kultuře najdeš na Cocumě.
Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kterou členové týmu využívají.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo naše zvyky jako fruit mondays nebo bubble fridays.
Jak se přihlásit:
Pokud tě pozice zaujala a cítíš, že právě ty můžeš být naším budoucím kolegou*kolegyní, neváhej a zašli nám své bio (životopis nebo odkaz na LI s kontaktem)
Těšíme se na možnost společně tvořit Fidoo.