Pro náš produktový tým divize Reklamních systémů hledáme Product Managera. Jedná se o zhruba 12členný tým složený z datových analytiků a produktových managerů. Novou posilu hledáme buď do kanceláří v Praze nebo v Brně.
Co vás denně čeká (pracovní náplň) a jaký je tým
- Řešíme výkonnostní inzerci, brandovou inzerci, uživatelský zážitek, partnery a relevanci.
- Hlavní náplní je sledování situace na trhu e-commerce, analýza potřeb uživatelů, prioritizace backlogu a příprava zadání pro vývoj/výzkum.
- Pro rozvoj produktu založeného na datech budete úzce spolupracovat s datovými analytiky.
- Díky scrumu se budete pravidelně potkávat na standupech a plánování s vývojovými týmy a v některých projektech i s týmem výzkumu RS.
Jaké zkušenosti budete potřebovat
- Definování vizí rozvoje produktu, potřeb uživatele, prioritizace požadavků a vyhodnocením jejich přínosu.
- Předchozí spolupráce s vývojovým týmem.
- Předchozí zkušenost s rolí produktového manažera nebo business analytika bude velkou výhodou.
- Zkušenost s používám ticketovacího nástroje.
- Znalost PPC prostředí výhodou, ale není vyžadována.
Co získáte
- Možnost pracovat na velmi komplexním a technologiemi nabytém systému, který propojuje potřeby inzerentů podpořit prodej a zároveň umožní tvůrcům obsahu monetizovat svoji návštěvnost na obsahových webech.
- Možnost využít v rozvoji produktu interní jazykový model pro podporu automatizace a optimalizace.
- Hlubší znalost funkčnosti reklamního systému.