Koho hledáme?
Hledáme někoho, kdo má rád pořádek a umí si zorganizovat pracovní harmonogram dne. Rád pečuje o firemní prostředí a je komunikativní. Přece jen “Ty” jsi první kdo přijde do kontaktu s naším budoucím klientem :-)
Co bude Tvojí náplní?
• zajištění chodu recepce a firemního prostředí (péče o kanceláře - chceme, aby se u nás všichni cítili příjemně. Tvou povinností by bylo třeba i péče o květiny, kuchyňku a společné prostory)
• uvádět hosty a pečovat o jejich pohodlí (organizace zasedacích místností)
• skenovat a ukládat smlouvy a další dokumentaci
• zpracovávat příchozí a odeslanou poštu
• objednávat kancelářské potřeby pro kolegy
• přijímat a vyřizovat telefonické hovory
• převezmete zodpovědnost za vedení podatelny a datové schránky
• úzce spolupracovat s ostatními odděleními
• pracovat v interních PC systémech, které Vás naučíme
• plně zastupovat kolegy na recepci
Naše požadavky:
• vzdělání min. SŠ s maturitou
• uživatelská znalost MS Office
• základní znalost anglického jazyka
• pečlivost, samostatnost, výborné organizační schopnosti
• reprezentativní a příjemné vystupování
• usměvavá a pozitivní osoba
• hledáme týmového hráče
A jaká by měla zkušená recepční opravdu být?
• komunikativní a otevřený profesionál
• samostatná/ý zkušená/ý pracovník, která/ý je schopen motivovat sebe i kolegy
• s přirozenou pokorou, leč asertivním a vstřícným přístupem k lidem
Chcete se stát naším novým kolegou? Zaujala Vás tato pozice? Tak neváhejte a zašlete nám své CV, motivační dopis a my se Vám ozveme zpět.