V Prokop Square Hotel **** rozšiřujeme naše řady. A protože naší agendy přibývá, hledáme do našeho týmu posilu, které svěříme péči o naši administrativu.
Máte smysl pro detail a poradíte si s nástroji Microsoft Office?
Chcete se stát součástí přátelského a profesionálního týmu?
Tak to do našeho hotelu hledáme právě Vás!
Co Vás na pozici čeká?
- Stanete se administrativní podporou našeho managmentu. Čeká Vás různorodá práce, díky níž dostanete komplexní představu o tom, co je třeba v hotelovém provozu hlídat.
- Zapojíme Vás do tvorby a vedení databází, statistik či inventur.
- Naučíme Vás vytvářet zprávy a hlášení pro státní instituce, obsluhovat datovou schránku a vyřizovat došlou korespondenci.
- Budete vést naši provozní pokladnu a mít pod křídly objednávky zboží.
- Těšit se můžete i na úzkou spolupráci s ostatními odděleními hotelu a komunikaci s dodavateli/klienty hotelu.
Perfektně se na tuto roli hodíte, pokud:
- Máte smysl pro detail a hravě si poradíte s nástroji Microsoft Office. Pro Vaši práci budete využívat především Excel, Word a naše interní hotelové systémy.
- Své znalosti anglického jazyka využijete denně, a to i v písemné formě. Je tedy třeba, abyste angličtinu ovládal/a alespoň na úrovni B1.
- Oceníme, pokud máte za sebou zkušenost na obdobné pozici, ale určitě to není podmínkou.
Na co se můžete těšit?
- Práci na HPP v samém srdci Žižkova s nástupem ideálně ihned.
- Nenecháme Vás o hladu – těšit se můžete na pracovní snídaně či obědy, i na dobrou kávu a čaj, které Vám budou kdykoliv k dispozici.
- Dáme Vám prostor pro profesní rozvoj a nové nápady.
- Stanete se součástí přátelského týmu, který si vždycky vzájemně pomůže.
- Využívat můžete dotovanou multisport kartu.
Pokud jsme Vás zaujali, ozvěte se nám. Rádi Vás provedeme a řekneme více.