Hledáme Pracovníka zákaznické podpory!
Do našeho týmu hledáme přátelského a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznické podpory. Pokud vás baví pomáhat lidem, máte trpělivost a chuť řešit různorodé požadavky, ozvěte se nám!
Co vás čeká?
• Každodenní komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu, chatu a telefonu.
• Pomoc zákazníkům s jejich dotazy, problémy a požadavky.
• Řešení reklamací a poskytování informací o našich produktech/službách.
• Spolupráce s dalšími odděleními při řešení složitějších případů.
• Zajištění vysoké úrovně spokojenosti zákazníků.
Co očekáváme?
• Výborné komunikační a organizační schopnosti.
• Schopnost empatie a trpělivost při řešení zákaznických dotazů.
• Zkušenost na podobné pozici výhodou, ale ne podmínkou.
• Znalost práce na PC a orientace v běžných aplikacích.
• Znalost cizího jazyka (např. angličtina) výhodou.
• Spolehlivost, pečlivost a pozitivní přístup.
Co nabízíme?
• Práci v přátelském a podporujícím týmu.
• Možnost profesního růstu a vzdělávání.
• Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (po zaškolení).
• Atraktivní finanční ohodnocení a benefity (např. stravenky, multisport karta, firemní akce).
• Moderní pracovní prostředí a zázemí stabilní společnosti.
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na spolupráci s vámi!