Jsme Notino, evropská jednička v online prodeji beauty&health produtků. Stále dynamicky rosteme, a to jak z hlediska počtu Notino People, produktů a zemí, kde působíme, tak i v rámci ročního obratu. Působíme ve 27 zemích a obchodujeme ve více než 10 měnách!

Aktuálně chceme rozšířit náš M&A tým o někoho, kdo se připojí ke kolegům Nikče Miklík a Pavlovi Vokálovi. Jako naše nová posila na pozici Real Estate Administrative Assistant budeš pravou rukou našeho M&A týmu, budeš mít na starosti různorodou administrativu a občasné pochůzky, také nahlídneš pod pokličku nemovitostního trhu. Zní to jako ta správná výzva? Pojďme probrat podrobnosti. #NewChallenge, #NewMe. :)

Co Tě u nás čeká?

  • Budeš administrativní podporou M&A týmu, nemusíš se bát monotónní práce, tady bude každý den trochu jiný.
  • Občas zadáš do systému faktury či jiné podklady.
  • Čeká Tě spolupráce s celým M&A týmem včetně účetní, také budeš občas komunikovat s nájemníky a poskytovateli služeb spojených s nemovitostmi.
  • Tvým úkolem bude příprava a kontrola správnosti podkladů pro interní i externí schůzky.
  • Také budeš zodpovídat za evidenci a archivaci dokumentace k real estate agendě.
  • Každý den v Notinu je trochu jiný, takže Tě čekají i další ad hoc úkoly.

Co by Ti nemělo chybět?

  • Bez problému zvládneš pracovat samostatně a spolehlivě, pečlivá práce je ti vlastní.
  • Neobejdeš se bez výborných organizačních schopností, zvládáš si stanovit priority.
  • Měl/a bys znát alespoň základy účetnictví - víš například, jaké náležitosti má faktura.
  • Znalost češtiny/slovenštiny na výborné úrovni je nutností, angličtinu ovládáš na úrovni alespoň B1.
  • Nezalekneš se práce s MS Office - zejména Wordu a Excelu.
  • Notino je velmi dynamické prostředí - změny jsou pro Tebe výzvou, které se nelekneš, ale naopak se dokážeš rychle adaptovat.

Co Ti za to nabízíme?

  • Možnost kariérního růstu v dynamickém prostředí firmy, která je lídrem ve svém odvětví a pravidelně roste.
  • Odborný rozvoj prostřednictvím školení, kurzů Seduo/LinkedIn Learning, interních a externích vzdělávacích programů a dalších aktivit.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office pro optimální vyvážení pracovního a soukromého života.
  • Široký balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně 25 dnů dovolené, 2 sick days a systému Cafeterie poskytujícího 1600 bodů měsíčně v prvním roce, 2000 bodů od druhého roku a 2500 po čtyřech letech v Notinu, body lze využít na stravenky nebo na pořízení Multisport karty.
  • Čeká Tě účast na firemních akcích a teambuildingových aktivitách pro posílení týmového ducha.
  • Slevy na produkty Notina a také slevy u našich partnerů jako jsou Foodora, Samsung, Volkswagen, Infinit Maximus a další.
  • Možnost práce na zajímavých projektech a prostor pro vlastní iniciativu a nápady, které mění budoucnost společnosti.

Notino, s.r.o.