Knihobot je online sekáč knih, díky kterému se už protočilo více než 3 miliony knížek. Měsíčně expedujeme přes 200 tisíc knih a zalistujeme přes 300 tisíc knih (a do roka to chceme zdvojnásobit). Působíme na 4 trzích (CZ, SK, AT a DE). Především s Německem máme velké plány. Jsme Heureka e-shop roku v roce 2021, 2022 i 2023, a patříme jsme 10. nejrychleji rostoucí technologický startup CEE.

Co tě tu čeká

  • Budeš odpovídat na telefony a e-maily
  • Pomůžeš zákazníkům i dodavatelům vyřešit každý problém (např. když nedorazí knížky v pořádku, špatně jsme knihu nacenili nebo nedorazil domluvený kurýr).

Co bys měl/a umět

  • Čeština/slovenština minimálně na úrovni C1
  • Praxe není potřeba, vše tě naučíme.
  • Velmi dobré komunikační dovednosti pro každodenní kontakt se zákazníkem.
  • Schopnost pohotově reagovat a improvizovat, když je třeba.

Co ti nabízíme

  • Velice přátelský kolektiv, který by se pro spokojenost zákazníka přetrhnul.
  • 140 Kč / h na DPP (případně po vyčerpání 160 Kč/h na DPČ)
  • Kariérní růst, kde se můžeš dostat až na 180 Kč/h (hrubého - na DPČ)
  • Spolupráci na DPP, po vyčerpání v případě oboustranné spokojenosti na DPČ
  • Zákaznická podpora funguje od pondělí do neděle v čase 8-20 hodin.
  • Směny: 4hodinové (8-12, 12-16, 16-20), 8hodinové (8-16:30 s pauzou, 11:30-20 s pauzou) nebo 12hodinnové (8-20:00 s pauzou)
  • Zákonné příplatky za svátky či práci o víkendech.
  • 20% sleva na knihy v Knihobotu
  • VIP tarif při prodeji knih přes Knihobot (80 % - 29 Kč)
  • Práce přímo na metru B - Kolbenova

Knihobot s.r.o.