Co vás čeká

  • řešíte dotazy a přijímáte technické požadavky od interních uživatelů a poskytujete informace ohledně řešení a postupu
  • na denní bázi komunikujete se zaměstnanci (telefonem, e-mailem, osobně), komunikace vás tedy musí bavit a musíte mít chuť pomáhat
  • připravujete a udržujete techniku svěřenou zaměstnancům (konkrétně mobilní telefony, notebooky, periferie)
  • spravujete sdílené techniky na centrále i na pobočkách společnosti (tedy tiskárny, videokonference, projektory, telefony, síťové prvky)
  • komunikujete s dodavateli, objednáváte zboží, servis a vedete skladové evidence

Co potřebujeme

  • technické zkušenosti s Windows 10 jsou nutností, znalost MacOS výhodou
  • máte znalost MS Office, běžných kancelářských aplikací, prohlížečů
  • základní zkušenosti se správou síťových prvků, znalost protokolu TCP/IP je výhodou
  • praxe s helpdesk systémy je výhodou

Co získáte

  • co bude potřeba vás doučíme – vhodné pro čerstvé absolventy SŠ se zaměřením na IT nebo pokud máte kratší praxi
  • na formality si nepotrpíme, zapomeňte na dress code a všichni si tu tykáme
  • velká firma s dlouholetou tradicí nabízí jistotu, že s ní jen tak něco neotřese
  • samostatnou práci ve stabilním týmu a vzájemné předávání informací
  • na nudu a stereotyp tady není prostor, ale na úsměv a pohodovou atmosféru ano

Seznam.cz, a.s.