Společnost Austromar obchodní a dopravní spol. s r. o. hledá přátelskou a organizačně schopnou osobu na pozici HR & Office Specialista. Pokud máte zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a nebojíte se administrativy, rádi komunikujete s lidmi a hledáte novou výzvu, jste ten/ta, koho hledáme! 

 

Čemu se budete věnovat?

Starost o HR oblast administrativně – kontrola aktuálnosti; příprava změn (smlouvy, dodatky, výměry, zdravotní prohlídky; podklady k daním); jednání s ÚP

Starost o HR oblast obecně – sledování změn ZP, trendů; konzultace s managementem; integrace změn; návrhy na změny/zlepšení

Starost o HR oblast lidsky – pravidelná komunikace se zaměstnanci – řešení problémů / získávání zpětné vazby

Recruitment + strategie rozvoje týmů – řešeno s managementem, probírání jejich personálních potřeb, nastavování společně dalšího vývoje

Příprava podkladů ke mzdám – předpřipravení docházek týmů / evidence propustek a dovolenek / zakládání (archivace) podkladů ke mzdám

Různé ad hoc projekty

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

Alespoň rok praxe v oblasti HR 

Komunikační a organizační schopnosti

Přehled v pracovněprávních předpisech

znalost MS Office

 

Na co se můžete těšit? 

Nabízíme nejen zajímavou a různorodou práci, ale i spoustu dalších benefitů, jako 13. plat, 5 týdnů dovolené, bonusy, stravenkový paušál, Multisportka, Home office. Přidej se k nám a rozvíjej své dovednosti v dynamickém prostředí rodinné firmy!

 

Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete prosím svůj životopis na e-mailovou adresu david.klimes@austromar.cz 


AUSTROMAR obchodní a dopravní spol. s r.o.