Společnost Austromar obchodní a dopravní spol. s r. o. hledá přátelskou a organizačně schopnou osobu na pozici HR & Office Specialista. Pokud máte zkušenosti v oblasti lidských zdrojů a nebojíte se administrativy, rádi komunikujete s lidmi a hledáte novou výzvu, jste ten/ta, koho hledáme!
Čemu se budete věnovat?
Starost o HR oblast administrativně – kontrola aktuálnosti; příprava změn (smlouvy, dodatky, výměry, zdravotní prohlídky; podklady k daním); jednání s ÚP
Starost o HR oblast obecně – sledování změn ZP, trendů; konzultace s managementem; integrace změn; návrhy na změny/zlepšení
Starost o HR oblast lidsky – pravidelná komunikace se zaměstnanci – řešení problémů / získávání zpětné vazby
Recruitment + strategie rozvoje týmů – řešeno s managementem, probírání jejich personálních potřeb, nastavování společně dalšího vývoje
Příprava podkladů ke mzdám – předpřipravení docházek týmů / evidence propustek a dovolenek / zakládání (archivace) podkladů ke mzdám
Různé ad hoc projekty
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Alespoň rok praxe v oblasti HR
Komunikační a organizační schopnosti
Přehled v pracovněprávních předpisech
znalost MS Office
Na co se můžete těšit?
Nabízíme nejen zajímavou a různorodou práci, ale i spoustu dalších benefitů, jako 13. plat, 5 týdnů dovolené, bonusy, stravenkový paušál, Multisportka, Home office. Přidej se k nám a rozvíjej své dovednosti v dynamickém prostředí rodinné firmy!
Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete prosím svůj životopis na e-mailovou adresu david.klimes@austromar.cz