Rodí se ti v hlavě nové nápady, které hravě realizuješ a baví tě vyhodnocovat jejich přínos? Považuješ se za kreativce a s nadšením se pustíš do tvorby kvalitních článků nebo video obsahu? Pokud to sedí a zároveň máš na sociálních sítíchvybudovanou zdravou závislost, jsi tu správně. Zrovna teď totiž hledáme do týmu markeťáků profíka, který bude mít chuť posunout naše dosahy zase o kus dál.

Většinu leadů nyní taháme přes výkonnostní marketing a chceme to trochu osvěžit - začít vytvářet nový typ obsahu, který bude relevantní a hodnotný pro cílovou skupinu a pomůže nám naplnit naše touchpointy. To znamená začít pravidelně produkovat taky edukativní, emocionální nebo zábavný video obsah.

Co bude tvůj denní chleba? 

  • Budeš hlasem našich projektů – budeš vytvářet a následně naplňovat obsahové strategie napříč všemi kanály (IG, TikTok, FB, LI)
  • Budeš zpracovávat video obsah, fotit a psát kreativní články
  • Budeš vytvářet poutavý vizuál k příspěvkům – nejčastěji půjde o přípravu grafiky k postům a jiných grafických materiálů
  • Budeš podporovat budování komunity v rámci našich SoMe

A proto budeme super match, pokud:

  • Jsi dravý kreativec tělem i duší, který přichází s novými nápady a rád boří status quo
  • Nebojíš se přijít se strategií nebo novým nápadem na obsah
  • Umíš natočit, sestříhat, zpracovat video, nafotit co bude třeba a propsat na všechny relevantní touchpointy
  • Se cítíš na sociálních sítích jako doma
  • Jsi velice organizačně schopný*á - zvládneš zkoordinovat spolupráce s externími agenturami i interními členy týmu a efektivně alokuješ vlastní kapacity
  • Umíš v grafických programech (Canva nebo Adobe Illustrator / Photoshop)
  • Umíš v produkčních programech (CapCut, Adobe Premiere Pro, iMovie)
  • Google Analytics pro tebe není cizí pojem a dokážeš odvedenou práci efektivně vyhodnocovat
  • Máš v této oblasti alespoň 3 roky zkušeností
  • Dokážeš pracovat také jako samostatná jednotka a máš vždy dobrý pocit z dotažených tasků

Co ti bude při práci dělat radost?

  • Práce na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá zlepšit svět pronájmů a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON.
  • Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí
  • 25 dnů volna, 2 sick days, placené volno v den narozenin
  • Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně
  • Možnost občasné práce z domova
  • Tým jako sehraná parta a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni na náš Instagram
  • Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
  • Multisport kartička, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a firemní akce, techniku pro tvou každodenní práci dle tvého výběru
  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50

→ Primárně hledáme interní spolupráci na HPP, ale jsme ochotni zvážit i jiný typ spolupráce.

Pojďme se potkat a pobavit se třeba i o tom, co všechno se nevlezlo do předchozích odstavců 

Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a klidně připoj i pár ukázek své práce.

  • Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších dnech ozve Pavli z People&Organization týmu a společně se telefonicky pobavíte o vzájemných očekáváních.
  • Když se v očekáváních sladíme, pozveme si tě k nám do kanceláře, kde se potkáš s leaderem marketingového týmu Robertem Johnsonem a o všem se pobavíte víc do detailu.
  • Po osobním setkání s Robertem tě bude čekat krátký úkol, který budeš moct vypracovat z pohodlí domova.
  • A když v úkolu zazáříš, naplánujeme závěrečnou schůzku, kde se potkáš i s ostatními členy marketingového týmu.

UlovDomov.cz s.r.o.