Hledáme kolegyni/kolegu do pohodového týmu, který rád/a zkouší nové věci, těší se z výsledků své práce a cítí podporu od svého vedoucího. Pokud máš chuť zkoušet a učit se nové věci, přihlas se na pozici Customer service specialista Telco, do naší divize prodeje technického vybavení.

CO BUDETE MÍT NA STAROSTI?

  • pomůžeš nám s analýzou chování zákazníků a jejich zájmů – autoservisů a trendů v autoopravárenství
  • telefonická komunikace a péče o zákazníka
  • pečlivá správa databáze, díky které budeš mít přehled o své komunikaci se zákazníky
  • být spojujícím článkem mezi zákazníkem a kolegy z divize, organizace konzultací a ukázek našeho vybavení v tréninkovém centru
  • spolupodílení na akčních nabídkách a promo akcích
  • poznáš celou škálu služeb naší společnosti jako jsou školení, tréninky a aktivní prezentace
  • možnost hledat a objevovat nové obchodní příležitosti

CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT?

  • zájem o oblast zákaznické péče a komunikace
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • schopnost pracovat v týmu
  • výborné organizační schopnosti
  • proaktivní přístup, pečlivost a optimismus
  • znalost základních počítačových dovedností
  • zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou ale i nováčky rádi zaškolíme

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • 5 dní bonusového volna k dovolené, ať si můžete odpočinout a načerpat novou energii
  • stravenkový paušál
  • slevy na firemní produkty až do 50% slevy
  • vzdělávací platformu LKQ, podporu v kariérním růstu a prostor pro osobní rozvoj
  • jazykové kurzy angličtiny
  • příspěvek na sport formou Multisport karty, ať se můžete udržovat v kondici
  • slevy na vstupenky do divadla (Studio DVA, Na Fidlovačce), AquaPalace Čestlice
  • slevy na sortiment u Datartu a HPmarket.cz
  • EUC Premium - zdravotní poradenství 24/7 a mnoho dalšího....

LKQ CZ