Čeká nás epický turnaj ve Frankfurtu pro 55 tisíc fanoušků a jedeme bomby dál! Další obrovské výzvy  před námi, a proto hledáme projekťáka, který si troufne zastrešit naše turnaje.

Evropská jednička

Vize a cíle naší organizace jsou naprosto jasné. Být Formulí 1 na poli bojových sportů v Evropě. Máme k tomu nakročeno. Za 8 let, kdy společnými silami budujeme tento sen, jsme to dotáhli cca na 90 kolegů a vyprodáváme evropské haly. Vletěli jsme na německý trh a máme za sebou první turnaje v Anglii. Expanze je mohutná, sleduje nás přes milion fanoušků na sociálních sítí a vysíláme do více než 100 zemí světa. Jsme světoví a hledáme k nám “áčkové” hráče, kteří mají chuť být součástí něčeho velkého.

Proč by Vás to mělo bavit? 

Protože nebudete mít svázané ruce. Nejsme korporát, prostě dostanete budget a my Vám řekneme, zařiď to. Vy budete natolik ambiciózní a zkušený*á, že to prostě zařídíte.

Dostanete tolik prostoru pro vlastní iniciativu, kolik budete chtít. Pokud totiž očekáváte, že pojedete podle jasně daného plánu, bavit Vás to nebude. Pokud si ale ten plán vytvoříte sami, tak budete strůjcem svého štěstí.


A co konkrétně budete dělat?

  • Turnaje: Stanete se hlavní spojkou mezi všemi týmy během organizace turnaje. Když bude něco potřebovat eventový, marketingový nebo videový tým, půjdou za vámi. Zároveň pokud nebude něco fungovat nebo bude potřeba něco udělat, půjdete vy za nimi.
     
  • Organizace: Budete zodpovědný*á za organizaci turnajů. Eventový tým staví halu a dělá show, marketing promuje turnaj a video produkce je naše televize na podporu. To je ohromné množství věcí a potřebujeme vždy jednoho styčného důstojníka, který to projektově řídí, aby vše šlapalo jako dobře namazaný stroj.
     
  • Komunikace: Vaším úkolem bude zajišťovat pravidelnou a efektivní výměnu klíčových informací o projektu mezi členy týmu. Dohlédnete na to, aby všechny relevantní údaje byly dostupné a srozumitelné pro všechny, a aktivně se zapojíte do komunikačních a koordinačních aktivit.
     
  • Plánování: Připravíte detailní projektový plán, který zahrnuje tvorbu rozpočtu a jeho rozdělení, sepsání projektového briefu, stanovení klíčových aktivit a jejich harmonogramu, definování rolí a odpovědností, a určení projektových cílů.
     
  • Reporting: Vaším úkolem bude tvorba a prezentace projektového status reportu pro board. Pravidelně budete informovat o pokroku projektu, identifikovat případné problémy a navrhnete řešení.
     
  • Cíle: Zajistíte dosažení business cílů projektu a definování a delegaci dílčích cílů na interní a externí partnery. Budete dbát na to, aby všechny části projektu směřovaly k úspěšnému dosažení stanovených cílů.
     
  • Budget: Kontrola a čerpání projektového budgetu bude vaším úkolem.
     
  • Realizace: Identifikujete a rozdělíte klíčové úkoly mezi členy týmu, zajistíte, že každý rozumí svým povinnostem a má potřebné zdroje a podporu pro jejich splnění. Pravidelně sledujete pokrok a poskytujete zpětnou vazbu, aby byly dosaženy stanovené obchodní cíle.
     

Proč by Vás to mělo bavit?

Pokud milujete obrovské události a užíváte si ten pocit zdravého, někdy i nezdravého, stresu, tak se budete cítit jako ryba ve vodě. Budete aktivní součástí budování největších sportovních eventů v Evropě.
 

Koho hledáme?

  • Hledáme někoho s minimálně 5 lety zkušeností v projektovém managementu, který umí vést tým k úspěchu. Zkušenosti s eventovou produkcí jsou nice to have. 
     
  • Vyniká skvělými komunikačními dovednostmi, což zajišťuje efektivní předávání informací a řešení konfliktů.
     
  • Skvěle zvládá nástroje projektového managementu, my využíváme Asanu. 
     
  • Je flexibilní a umí se přizpůsobit rychle se měnícímu prostředí a nečekaným výzvám.
     
  • Kandidáta, který ovládá kontrolu a čerpání projektového budgetu. Přerozdělí prostředky tak, aby bylo možné splnit projektové cíle, a dohlíží na efektivní využívání finančních zdrojů.
     
  • Znalost jazyků je must have - angličtina B2. Němčina výhodou! 
     
  • Osobu, která neříká “to nejde”, ale naopak hledá na každý problém řešení. K tomu přidejte ještě výborný time-management a mohlo by to fungovat.
     

S kým budete nejčastěji spolupracovat?

  • S Petr Filipec - Váš potenciální nadřízený.
  • Ondřej Vrba  - projektový manažer.
  • Majiteli OKTAGONU.
  • A dalšími členy OKTAGON týmu.
     

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Výběrová řízení u nás nepatří k nejkratším a ani k nejjednodušším. Postupně se potkáte se 4 lidmi + Vás bude čekat úkol. Na druhou stranu nemusí každé kolo trvat hodinu, ale jsou dlouhá v rozmezí 30 - 60 minut.

  1. Po přihlášení se Vám do čtyř pracovních dní ozve Vanesa a buď přijde zamítnutí emailem i s odůvodněním proč a nebo si chvíli společně popovídáte po telefonu.
  2. Čeká Vás první kolo s HR.
  3. Pokud bude ok, tak každému kandidátovi zadáváme úkol.
  4. Následně rozhovor s Petrem - naším managing directorem.
  5. A také s Ondrou a Palem.
  6. Pokud tímto vším projdete, čeká Vás nabídka :)

Nechceme to celé zbytečně natahovat, na druhou stranu občas je těžké naplánovat správný termín kvůli organizování turnajů. Věříme však, že se nám to podaří rychlé dotáhnout do úspěšného konce.
 

Detail spolupráce:

  • Spolupráce na full-time.
  • Ideální Lokalita Praha. Chceme se potkávat v kanceláři třikrát týdně, vždy mezi pondělím a středou 9:30 - 15:30. Čtvrtek a pátek pracujete odkudkoliv.
  • Mzdové rozpětí můžeme více prodiskutovat na prvním callu.
  • Budget na vzdělávání.
  • 75% příspěvek na jazykovou výuku (hodina vás vychází cca na 125 Kč).
  • 50% příspěvek na Multisport a volné vstupy do Factory Pro.
  • Partnerství s Hedepy a volné online terapie.
  • Týmové snídaně a teambuildingy jsou jistotou.
  • Nástup: čím dříve, tím lépe. ?
     

Tak co, jdeme do toho spolu?


2NP production s.r.o.