Hlavní účetní

Tento rok jsme se umístili v žebříčku Česká elita jako 20. nejhodnotnější česká firma a opět jsme obhájili ocenění Finance Magnates London Summit 2024. Rosteme dál a potřebujeme nové kolegy, kteří nám k tomu pomohou. 

Podařilo se nám budovat od základu nový interní účetní tým, převzít velkou část účetnictví od externího dodavatele a stát se plnohodnotným oddělením naší společnosti. Práce však stále přibývá, proto rádi do svých řad přivítáme další pomocnou ruku (a hlavně hlavu :-))

V portfoliu máme nižší desítky společností, od malých až po společnosti s obraty v řádech miliard korun. Téměř vše máme automatizované, máme rádi inovace a snažíme se vyhýbat rutině. K tomu nám pomáhá skvělý tým IT odborníků, kteří jsou nám vždy k ruce a přicházejí s řešením šitým přímo na míru naší společnosti. 

Co tě u nás čeká?

  • Zodpovědnost za vedení účetnictví tuzemských entit a komunikace s externími účetními u malých zahraničních entit.
  • Koordinace týmu interních účetních, dohled nad jejich prací a zpracovávání složitějších účetních případů či kalkulací.
  • Revize skupinových i jednotlivých přiznání k DPH, kontrola OSS a spolupráce u přípravy DPH v zahraničí.
  • Kontrola ročních závěrek svěřených společností, zajištění jejich správnosti a příprava přiznání daně z příjmů právnických osob v souladu s platnou legislativou.
  • Evidence majetku.
  • Komunikace s auditory a finančními úřady.
  • Spolupráce na přípravě konsolidované účetní závěrky.
  • Řešení ad-hoc úkolů v oblasti účetnictví a financí.

Co od tebe očekáváme?

  • hledáme někoho, kdo se nezalekne dynamického prostředí a je schopný samostatně hledat řešení daného problému. Nemusíte se však ničeho bát, vždy tu bude někdo, kdo vám pomůže a poradí. 
  • zároveň hledáme někoho znalého a zkušeného. Pokud jste alespoň 4 roky vedli komplexní účetnictví a máte ekonomické vzdělání, jste náš člověk,
  • rádi používáte moderní technologie? U nás využijete nejvíce znalost Helios iNuvio, rádi Vás to případně doučíme. Znalost MS Excel je však pro nás podmínkou (funkce svyhledat, když, sumifs, práce s kontingenčními tabulkami, práce s velkým množstvím dat). 

dále požadujeme:

  • dobrou orientaci v aktuálních účetních a daňových předpisech,
  • aktivní přístup k práci, schopnost a ochotu se dál rozvíjet
  • angličtinu na komunikativní úrovni (především psaná forma)
  • schopnost rychlé orientace v nových aplikacích a softwarech, které nám pomáhají při naší práci. 

A proč pracovat zrovna u nás?

  • Budeš pracovat pro rozvíjející se start-up/fintech, ve kterém najdeš tým 200+ motivovaných lidí. Jsme spíše přátelé než kolegové, taháme za jeden provaz.
  • Najdeš zde místo pro seberealizaci, jsme flexibilní a otevřeni novým nápadům. Každý může ovlivnit projekt a zároveň pracovat na sobě a posouvat se dál.
  • Pracujeme tak rychle, že se s námi určitě nudit nebudeš.
  • Zaškolíme tě v problematice finančních trhů a spojených témat, abys znal náš byznys.
  • Denně budeš mít k dispozici občerstvení (zdravé i nezdravé mlsky) a nápoje.
  • Nabídneme ti dotovanou Multisport kartu, můžeš se přidat do FTMO Running clubu.
  • HW samozřejmostí (notebook, 2 monitory, polohovací stůl, ergonomická židle)
  • Meetingovka na poker a deskovky. Popřípadě si můžeš s námi zazpívat karaoke.
  • Home office po zapracování není problém (záleží vždy na domluvě), ale preferujeme práci v kanceláři – u nás v Quadrio offices se budeš cítit dobře.

Zaujali jsme tě? Dej nám o sobě vědět!

Pošli ➡️CV nebo LinkedIn profil a rádi tě uvidíme na pohovoru ať už online nebo osobně.


FTMO s.r.o.