Jsme firma Geisler a již přes 25 let poskytujeme našim zákazníkům kvalitní služby v oblasti úklidu.

Našemu novému zaměstnanci na pozici oblastního manažera*ky nabízíme možnost samostatně si organizovat práci i čas. Nejde nám o odpracované hodiny, ale spokojené zákazníky a zaměstnance.

Nudí Vás práce v kanceláří a máte raději akci a přímý kontakt s lidmi v terénu? Pak se těšíme na Vaše odpovědi.

Co vás čeká

  • každodenní komunikace s podřízenými zaměstnanci a zástupci zákazníků,
  • organizace a přidělování pracovních úkolů,
  • kontrola kvality úklidu na přidělených provozech,
  • školení zaměstnanců,
  • administrativa spojená s pracovní pozicí (tvorba objednávek, zpracování podkladů pro mzdy,...),
  • spolupráce s dalšími odděleními firmy - převážně s personalistou při náboru nových zaměstnanců.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Ke své práci budete potřebovat mimo jiné řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC, SŠ vzdělání s maturitou, zkušenosti s vedením zaměstnanců, zkušenost z oblasti úklidových prací vítána (není podmínkou).

Hledáme aktivního člověka, který se nebojí pracovat samostatně, je komunikativní a organizačně zdatný.

Co vám můžeme nabídnout

  • nástupní mzdu 40 tis. Kč/měsíc, po zapracování až 50 tis. Kč/měsíc,
  • služební automobil i k soukromým účelům
  • home office při zpracovávání administrativní agendy
  • telefon, notebook,
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • vlastní organizace práce a času
  • důkladné zaškolení a podpora provozní manažerky



GEISLER úklidová firma s.r.o.