Do našeho marketingového oddělení hledáme Digital Marketing Managera
Co u nás budete dělat
- Aktivní účast na marketingové strategii Seznamu a jeho služeb - od těch zaběhlých až po zcela nově vznikající produkty
- Příprava strategie a taktiky online kampaní napříč online reklamními kanály (Display, Search, Video, Social, Email…)
- Tvorba mediálních plánů, určování optimálního rozložení reklamních rozpočtů
- Vedení 5členného týmu specialistů na PPC, interní selfpromo display kampaně a mailing
- Automatizace marketingu (dynamické kreativy, kampaně a reporting)
- Rozvoj projektu mailingu a personalizované komunikace na základě user-centric analytiky
- Vyhodnocování aktivit z hlediska přínosu na tržby (ROI, LTV, atribuce, řízené experimenty…) a dopadu na značku (výzkumy, brandlifty)
- Nepřeberné množství dat z velké části českého internetu, zajímavá spolupráce s dalšími odděleními v rámci Seznamu
Koho hledáme
- Máte zkušenost s digitálním marketingem a plánováním kampaní napříč online kanály s data-driven přístupem
- Chápete principy marketingové strategie (4P, positioning, segmentace, targeting, marketing funnel, customer journey)
- Máte analytické přemýšlení a dovednosti, umíte interpretovat data a vyhodnocovat kampaně v Google Analytics, Looker Studiu, Good Data nebo podobném analytickém nástroji
- Baví vás učit se a zlepšovat se, chcete se Seznamem posouvat své znalosti i pozici Seznamu na trhu
- Jste generalista s nadhledem, ale ideálně rozumíte více do hloubky jedné z těchto oblastí: PPC / mailing / webová analytika / e-commerce
Jak to u nás funguje a s kým budete spolupracovat:
Marketing v Seznamu funguje jako interní agentura, která společně s dalšími týmy spolupracuje na různých projektech a kampaních. Naše oddělení tvoří několik menších týmů: brand manažeři, online specialisté, media planneři a analytici, kreativci, specialisté na sociální sítě nebo evenťáci.
Jsme interní podporou pro všechny divize Seznamu, a proto zpracováváme velmi pestrá zadání – třeba pro HR, oblíbené Mapy.cz nebo divizi reklamních systémů, která patří k techničtějším oddělením. Na pravidelných nebo projektových schůzkách se setkáváme s kolegy z produktových divizí a obchodu, abychom posouvali společné aktivity a projekty.