Hledáme dobré sejlsáky. A zejména ty, kteří chtějí pomáhat měnit svět k lepšímu. Pokud máš rád/a obchod, cítíš se jako ryba ve vodě v jednání se zákazníkem a máš zdravý tah na branku a drive, pak čti dál, protože právě posilujeme náš obchodní tým.
Backstory a co bude obsahem tvé práce.
Key Account Manager - jak u nás máme pojmenované obchodní pozice - je klíčovým parťákem v kontaktu s našimi zákazníky. Je tváří a reprezentantem Fidoo. Představ si to tak, že od nás dostaneš auto, přístup do CRM a mobil a očekáváme, že velkou část svého času si budeš řídit sám/a a budeš ho trávit u zákazníků (těmi jsou firmy a konkrétně lidé ve finančních odděleních - CFOs, účetní, ti i budou tví nejčastější partneři na straně zákazníka). Když mluvíme o práci v terénu, tak to může být až 90 % tvého času, který budeš trávit ve svém přidělém regionu. Ostatní čas vyplníš týmovými poradami (1x měsíčně all-sales osobně a každý týden pak týmovka, kterou ale můžeš dělat i přes Teams) nebo nutnou administrativou.
Pokud se domluvíme na spolupráci, tak tě na začátku čekají 2 adaptační měsíce, kdy se seznámíš s celou firmou, budeme tě učit naše produkty, seznámíš se s týmem, vyjedeš s dalšími obchodníky na schůzky, abys převzal/a know-how. Následně už to bude na tobě. Tvým úkolem bude akviziční i retenční činnost. Na začátku to bude z větší části (až 90 %) akvizice a z 10 % retence (přidělíme ti portfolio stávajících klientů), v čase se to pak bude více proměňovat a přibude ti retence u klientů, které jsi úspěšně získal. Ohledně produktového portfolia, tak se jedná o 2 produkty:
- Expense Management - náš původní produkt, na kterém už máme 1.000 firemních zákazníků a používá ho přes 27.000 uživatelů.
- FX a zahraniční platby - náš nový produkt, který spouštíme na trh v letošním roce
Spolupracovat budeš kromě dalších členů obchodního týmu (aktuálně 5 členů) také s týmem digitálního marketingu, který ti bude pomáhat a získávat pro tebe leady, s týmem telesales (který zajišťuje telefonickou a e-mailovou prodejní komunikaci) a také sales supportem a sales analytikem, kteří ti zajistí podporu v terénu.
Aplikace, se kterými budeš pracovat, jsou primárně Pipedrive (CRM) a standardní balík MS Office, sekundárně pak Bizmachine, Metabase a PowerBI. Pokud ses s nimi nesetkal/a, nevadí, vše nutné tě naučíme.
Job Fit a koho hledáme.
Naprosté must-have je, že máš tah na branku a zmáknutou komunikaci (osobně, telefonicky i e-mailem) a vystupuješ reprezentativně a profesionálně. Musí na tebe být spoleh a co slíbíš, to dodržíš, pracuješ samostatně a umíš si sám/a řídit čas a kalendář. Zároveň se chceš učit novým věcem. Neočekáváme, že musíš od začátku znát celou problematiku našich produktů, naučíme tě co bude potřeba, ty ale musíš být otevřen/a nových vědomostem a opravdu se chtít to vše naučit a porozumět.
Oceníme zkušenost s obchodováním v B2B segmentu, ale dveře nezavíráme ani, pokud jsi úspěšně realizoval obchody v B2C a B2B segment tě láká. Určitě se bude hodit, pokud si svou zkušenost neseš z finančních služeb, bankovnictví, telco nebo z firem nabízejících softwarové řešení (SaaS), zkrátka máš zkušenost s prodejem nehmotných produktů. Bude se hodit, ale není podmínkou, i alespoň základní orientace v účetnictví a financích firem (i třeba jen ze školy).
Co tě čeká ve výběrovém řízení.
V rámci výběrka se potkáš na online callu s Verčou (recruiter) a pak face to face s Ondrou ( Sales Team Lead) a Petrem (CSO) a případně můžeme zařídit i setkání s našimi stávajícími obchodníky. Proces výběrového řízení budeme ladit individuálně podle toho, odkud jsi. Pozici máme otevřenou a hledáme obchodníky v rámci celé ČR. Kanceláře máme v Praze a určitě budeme chtít tě poznat osobně, ale pokud jsi z jiného regionu, tak můžeme některá setkání udělat i přes Teams.
Trochu víc o naší kultuře, zvycích a místě, kde pracujeme
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď cca 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct family, nyní stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, které vyhrály v soutěži Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy).
Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kteoru členové týmu využívají.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo naše zvyky jako fruit mondays nebo bubble fridays.
Více o nás a naší kultuře najdeš na Cocumě.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme. Pokud vnímáš, že se na roli Key Account Manager hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LI skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!