PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
 

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

Co vás čeká

Spolupráce na rozvoji IGlobus jak při expanzi této služby (roll-out nových lokalit), tak i rozvoj především logistických procesů v provozu IGlobus. Hlavní cíl pozice je revize stávajících procesů a postupů a předkládat následné návrhy k jejich zlepšení případné jejich zavedení pro praxe. Samotné řešení technických problémů (obslat IT, procesů), které je potřeba proaktivně řešit. Vaším partnerem budou kolegové z provozu (hypermarketů), IT a logistiky. Nemine vás ani sledování KPI´s logistických procesů a operativní analýzy. A někdy také bude potřeba vytvořit manuál pro školení našich zaměstnanců. 

Nejedná se čistě o administrativní práci v kanceláři, více budete přímo v provozu a to v Praze na Zličíně, případně občas zavítáte do Ostravy)

Koho hledáme

Středoškoláka / vysokoškoláka se zaměřením na logistiku. Výhodou je praxe 2-3 roky v logistice koncovému zákazníkovi. Výhodou je pokud se domluvíte v AJ. Dáme příležitost i juniornějšímu uchazeči, kterého zaškolíme.

Nabízíme

- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10 % zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- možnost home office

Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.


Koordinace