Co budeš dělat?

  • Tvým cílem bude v první řadě budovat komunitu spokojených zákazníků.
  • Komunikujeme s našimi zákazníky a snažíme se jim zpříjemnit pocit ze zanechání poptávky u naší společnosti.
  • Tvým úkolem bude jim co nejlépe pomoci a najít ideální řešení pro naplánování schůzky našemu obchodnímu zástupci.
  • Klademe velký důraz na digitalizaci a automatizaci (každý si rád ušetří práci :-) ) a budeme rádi za každý nápad.
  • Nejčastěji budeš komunikovat přes telefon, ale určitě využiješ i e-mail a chat.

Co od tebe očekáváme?

  • KOMUNIKATIVNOST - předání těch správných informací správným způsobem je základ!
  • PROFESIONALITA - aneb zodpovědnost za to, že úkoly, které Ti svěříme, budou splněny nejlepším možným způsobem.
  • POZITIVNÍ PŘÍSTUP A FLEXIBILITA - bez toho to bohužel nepůjde :-)
  • Čeština je nezbytností! A někdy využiješ i NĚMČINU - pokud ji umíš, máš výhodu.
  • Měl/a bys mít už nějaké ZKUŠENOSTI v oblasti komunikace po telefonu.

Co ti za to nabídneme:

  • Skvělého šéfa a perfektní tým! :-)
  • Budeš mít prostor pro vlastní iniciativu.
  • Neformální a přátelské prostředí rodinné české firmy s velkým potenciálem.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Moderní kanceláře kousek od Metra Želivského, zastávka autobusu pár kroků od kanceláře (součásti budovy restaurace a fitness).
  • 4 týdny dovolené, příspěvek na stravování a multisport kartu.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.

Zaujala Tě nabídka? Rádi Tě přivítáme v našem týmu co nejdříve. Dej nám vědět a my se s Tebou spojíme.


Schlieger, s. r. o.