Ve Fidoo chceme tvořit nejlepší fintechová řešení pro firmy nejen na českém trhu, ale i v rámci Evropy. Aktuálně provozujeme v ČR nástroje pro expense management a na podzim spouštíme nový produkt zaměřený na FX & zahraniční platby. Postupně pak chceme vybudovat celou platformu nástrojů pro CFOs, která mu bude pomáhat v jeho klíčových agendách. Proto hledáme posilu do našeho obchodního týmu, která nám v tom pomůže. Zaujalo tě to? Čti dál.
➡️ Co tě u nás čeká?
Cílem Tvého snažení je být průvodcem firmám, které o Fidoo projevily zájem v jedné z našich produktových oblastí (Expense Management a FX zahraniční platby) a zajistit jejich onboarding. Klientům, kteří už jsou s námi na palubě, zajistit snadný rozjezd automatizace jejich firemních financí. A našim dlouhodobým zákazníkům pak dát péči a prezentovat novinky.
✅ Staneš se obchodníkem v našem Inside Sales týmu.
✅ Cold calls dělat nebudeš, na to máme externí call centrum.
✅ Čeká tě zpracovávání hot leadů z webu a dalších zdrojů.
✅ Pomoc zákazníkům ve stádiu rozjezdu našich služeb ve firmě a pomoc s dalším rozvojem stávajících klientů. Pod tím si představ telefonování nebo jiné formy oslovování firem, ať už zájemcům o naši platformu, nebo stávajícím zákazníkům.
✅ S tvým rozjezdem ti pomůžeme. Máme vyladěný Onboarding a adaptační program. Vše o našich produktech tě naučíme a budeme ti k ruce vždy, když budeš potřebovat.
✅ Po 14 dnech by ses budeš orientovat v FX zahraniční platby a po 1 měsíci v Expense managementu.
Tým Inside Sales je součástí obchodního týmu, který tvoří celkem 3 týmy - 2 z nich jsou týmy obchodníků v terénu (se kterými budeš úzce kooperovat), tým Inside Sales obstarává remote komunikaci. Čtvrtou součástí je pak ještě sales support.
Úzkou spolupráci navážeš taky s týmem marketingu a to hlavně v digitálních aktivitách.
➡️ Jak si tě představujeme?
✅ Inside sales/digital & telesales už jsi ideálně někde dělal/a, umíš vést profesionální hovor, a to nejen telefonický, ale také videocall přes Teams a podobné platformy.
✅ Máš výborné komunikační dovednosti (a to i písemné - e-mail, zprávy), nebojíš se vyjednávat a neodradí tě první odmítnutí ze strany klienta.
✅ Chceš obchodovat a obchod tě baví.
✅ Produktové znalosti tě naučíme, ale potřebujeme od tebe ochotu se učit.
✅ Budou se ti hodit i technické dovednosti, jako je efektivní práce se CRM (u nás pracujeme hlavně v Pipedrive).
➡️ Trochu víc o naší kultuře, zvycích a místě, kde pracujeme.
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Bezpečně. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď cca 80 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct family, nyní stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základním stavebním kamenem v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, které vyhrály v soutěži Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy).
Podívej se na náš profil na Cocuma nebo naše posty na Linkedin.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo naše zvyky jako fruit mondays nebo bubble fridays.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na tuto roli, zanech nám své CV nebo profil na LI skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!