Naším posláním je, aby za každým kontaktem zákazníka a T-Mobilu stál příběh o pomoci a péči.

Čemu se budeš věnovat

  • Na Zákaznickém centru B2B v Lounech vyřizujeme příchozí telefonické dotazy našich businessových zákazníků - od malých podnikatelů až po velké firmy.
  • V každém kontaktu se zákazníkem dbáme na jeho spokojnost a komplexní vyřešení požadavku.
  • Naše zákazníky seznamujeme s nejnovějšími technologiemi a službami, jako jsou kromě těch tradičních (volání a internet) například ICT a cloudové služby.
  • Nedílnou součástí naší práce je obchodování s výhradně našimi produkty tak, aby zákazník využíval to nejlepší řešení (nejen) pro svoje podnikání právě od naší společnosti.
  • Než se dostaneš do kontaktu se zákazníkem, nejprve Tě během prvních týdnů řádně proškolíme.
  • Pracujeme v týmech, takže zejména ze začátku budeš mít po ruce vždy zkušenějšího kolegu, který Ti rád se vším poradí a poskytneme Ti veškerou podporu, aby ses u nás cítil dobře.
  • Pracovní doba zákaznického centra je ve všední dny od 7:50 nejdříve do 18 hod nejpozději. Pro naše zákazníky jsme k dispozici i o víkendech a svátcích, to pracujeme pouze do 17h. Preference na víkendové směny a svátky si nastavuješ předem dle kapacit v týdnu. Konzultant má v průměru pracovní víkend 1x za 3-4 týdny. Pracujeme klasicky na 8 hod. směny, které znáš 3 týdny dopředu.

Hledáme kolegu

  • Který má cit pro zákazníka, umí mu naslouchat a má chuť pomoci.
  • Nebojí se komunikovat a umí pracovat s počítačem.
  • Má ukončené SŠ vzdělání nebo výuční list.
  • Je odolný vůči stresu (práce s lidmi je někdy složitá).
  • Rád se učí novým věcem a chce se zlepšovat.

Můžeš u nás nastartovat nebo posunout svou kariéru, protože se toho opravdu hodně naučíš. Získáš komunikační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni, naučíš se pracovat v různých systémech, získáš zajímavé technické a produktové znalosti. Díky naší T-Univerzitě můžeš absolvovat množství specializovaných školení nebo kurzů v rámci osobního rozvoje.

Co Ti nabízíme

  • Možnost homeoffice (po absolvování školení a zapracování).
  • Fixní mzdu s variabilní složkou. Bude jenom na Tobě, kolik si měsíčně vyděláš. Bonusy se odvíjí podle toho, kolik prodáš a jak o zákazníky pečuješ.
  • Volno za práci o víkendu si budeš moci vybrat dle Tvých potřeb.
  • Týmové soutěže o atraktivní ceny.
  • Příležitost neustále se vzdělávat a rozvíjet své obchodní dovednosti.

Našim dále nabízíme to nejlepší

  • Smartphone: Vyber si telefon a získej na něj kompenzaci každé 3 roky v hodnotě až 23 100 Kč.
  • Zaměstnanecký tarif: Datuj neomezeně, telefonuj a SMSkuj za zvýhodněnou cenu! Je jedno, zda na soukromé nebo pracovní účely.
  • Bonusy a odměny: Šikovnost se cení! A to odměnami za individuální výkon.
  • T-Mobile slevy: Využij slevy až -75 % na 8 T-Mobile služeb pro rodinu a blízké.
  • Slevy u partnerů: Užij si zlevněné ceny u našich partnerů.
  • Akciový program Shares2You: Staň se akcionářem skupiny Deutsche Telekom a čerpej výhody s tím spojené.
  • Dovolená a oddych: 6 týdnů dovolené a 1 den na dobročinnou činnost.
  • MultiSport: Sportuj nebo se zrelaxuj se svými nejbližšími díky zvýhodněné kartě MultiSport.
  • uLékaře.cz: Využij bezplatnou online prevenci a možnost objednání se ke zdravotním specialistům pro tebe i celou tvoji rodinu.
  • Zdravotní péče: Dbej o své zdraví za zvýhodněnou cenu s nadstandardní péčí v našem smluvním zařízení.
  • Vzdělávání a rozvoj: Rozšiř své obzory s interní T-Univerzitou, která nabízí bohatý výběr kurzů pro osobností a kariérní rozvoj.
  • Cafeteria: Vyber si ze široké škály benefitů v hodnotě až 15 000 Kč ročně – služby z oblasti sportu a kultury, zdraví a krásy, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy.
  • Den pro dobrý skutek: Jeden pracovní den v roce můžeš věnovat dobrovolnické činnosti v neziskových organizacích a přispět tak společně s námi společenské odpovědnosti.
  • Psychologická poradna: Čelíš potížím v soukromém nebo pracovním životě? Poraď se s odborníkem přes telefon nebo online.
  • Stravenkový paušál: Pochutnej si na skvělém obědě s příspěvkem 107 Kč na každý pracovní den.
  • Penzijní spoření: Připrav se na podzim života s příspěvkem na spoření po 12 odpracovaných měsících.

Každý je u nás vítán

Naši zaměstnanci cítí, že jim u nás nabízíme rovnocenné příležitosti v oblasti zaměstnání i kariérního rozvoje bez ohledu na věk, pohlaví a genderovou identitu, tělesné a duševní schopnosti, národnost, sociální a etnický původ, politické názory, náboženství a světový názor. Z toho máme velkou radost. Jsme odhodláni se neustále zlepšovat a vytvářet bezpečné pracovní prostředí pro všechny.

Zaujala tě pracovní nabídka?

  • Vyplň přihlašovací formulář a dej nám o sobě vědět.
  • Informace, které nám o sobě zašleš, posoudíme a ozveme se ti za každých okolností.
  • S vybranými uchazeči se spojíme a upřesníme si detaily.
  • Pohovor je pro nás oboustrannou příležitostí, abychom se mohli lépe poznat.
  • O výsledku pohovoru tě budeme co nejdříve informovat. Úspěšní kandidáti obdrží pracovní nabídku.
  • V naší společnosti budeš podle naší job architektury vykonávat pozici „Sr.specialista zákaznického centra“.

 

Podívej se ve videu, jak to u nás chodí a vypadá


Zákaznické centrum T-Mobile