Váš oblíbený nápoj? Ať už je to jakýkoli, nejspíš prošel naší nápojovou linkou.
Od roku 2007 společnost KONPLAN konstruuje a plánuje nápojové linky pro celý svět. Naši zaměstnanci tvoří srdce společnosti a společně vytváříme inovativní řešení, která posouvají nápojový průmysl kupředu.
Navíc jsme součástí mezinárodní skupiny KRONES, mezi jejíž zákazníky patří například Coca-Cola, Heineken, Nestlé a mnoho dalších.
V Česku mezi tyto zákazníky patří například Plzeňský Prazdroj, Bohemia Sekt nebo Mattoni.
Řešení za hranicemi zítřka můžete tvořit i Vy - připojte se k našemu týmu a podílejte se na vytváření budoucnosti nápojových technologií!
Jaký bude Váš běžný den?
- Budete zajišťovat materiál, který je potřebný pro výrobu plnicí linky. Jedná se o především o objednávky dílů – např. těsnění, ventily, filtry, plechy, atd.
- Většina Vaší práce se bude odehrávat v němčině, kterou využijete pro komunikaci se zahraničními dodavateli jak v písemné tak mluvené formě.
- Práce v operativním nákupu je dynamická, a tak je potřeba hlídat termíny, aby byl veškerý materiál dodán včas, ve správném možství a na správné místo.
- Nedílnou součástí Vaší práce bude také sledování skladových zásob, pro včasné pokrytí požadavků našich koncových zákazníků.
- Během dne vyřešíte několik eskalací. Zákazníkovi je potřeba zaslat přednostně náhradní díl, aby nestála výroba.
- Těšit se můžete na udržování dat v systému SAP, který zapínáme hned po uvaření ranní kávy.
- Budete určovat priority, protože každý den v operativním nákupu je jiný. Důležité je, abyste si dokázali správně uspořádat činnosti, které je potřeba během dne vyřídit.
Koho hledáme?
- Máte pozitivní přístup? Baví Vás práce v týmu, ale dokážete převzít zodpovědnost za samostatné řešení přidělených úkolů?
- Víte, co všechno má obsahovat správně vytvořená objednávka? Tyto znalosti u nás jistě využijete.
- Zvládnete telefonát v němčině? S našimi dodavateli a kolegy z mateřské firmy Krones si telefonujeme denně.
- Máte znalosti MS Office a nebojíte se je použít? Nejvíce budete pracovat v Excelu, ve kterém budete mít za úkol vytvářet tabulky a pomocí funkcí vyhledávat potřebné informace.
- Nezaleknete se, když tu a tam přijdete do styku s technickými výkresy?
Pokud jste si na většinu otázek odpověděli ano, bude se Vám u nás líbit :)
Benefity, které Vás potěší
- Smlouva na dobu neurčitou
- Více volného času díky zkrácené pracovní době 38,5 hod./týden
- Flexibilní pracovní doba - můžete kombinovat práci v kanceláři a z domova až 10 dní v měsíci nebo na základě domluvy
- 25 dnů dovolené
- Čtvrtletní a roční odměny
- Dotované stravování v naší kantýně a pro home office stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění až 12 000 Kč ročně
- Volnočasové benefity (cafeteria) až 10 000 ročně
- Odměnu za pracovní výročí a doporučení nových kolegů
- Jazykové kurzy přímo na pracovišti a zdarma
- Službu uLékaře.cz pro celou rodinu
- Firemní školku (dětská skupina) v blízkosti sídla společnosti
- Společné akce (např. rodinný den, vánoční večírek) a sportovní výzvy (např. Do práce na kole)
- Nadstandardně hezké kanceláře a vlastní parkoviště či kolárna
...a další výhody
Co Vy na to?
Dveře k nám jsou otevřené jak zkušeným profíkům, tak čerstvým absolventům.
1) Pošlete nám svůj životopis v ČJ a NJ.
2) V krátkosti si zavoláme ohledně doplňujících dotazů.
3) Osobně se setkáte s vedoucím týmu a zástupcem HR.
4) Potkáte další členy týmu a seznámíte se s konkrétní náplní práce / blíže poznáte naše pracoviště.
5) Při vzájemné spokojenosti Vám nabídneme spolupráci.