Být v první řadě při budování největší sportovní organizace v Evropě je snem nejednoho "evenťáka". Děláme největší show v Česku a na Slovensku, zároveň mohutně expandujeme do Německa a Anglie. Do našeho týmu, který má na starosti organizaci těchto události hledáme další posilu na asistentskou pozici.

Evropská jednička

Vize a cíle naší organizace jsou naprosto jasné. Být Formulí 1 na poli bojových sportů v Evropě. Máme k tomu nakročeno. Za 7 let, kdy společnými silami budujeme tento sen, jsme to dotáhli cca na 90 kolegů a vyprodáváme evropské haly. Vletěli jsme na německý trh a máme za sebou první turnaje v Anglii. Expanze je mohutná, sleduje nás přes milion fanoušků na sociálních sítí a vysíláme do více než 100 zemí světa. Jsme světoví a hledáme k nám “áčkové” hráče, kteří mají chuť být součástí něčeho velkého.

Budete pravou rukou našeho nejdůležitějšího týmu:

Měl*a byste vědět, že budete mít ohromné množství různorodé práce. 

A co konkrétně budete dělat?

  • Podpora produkce: Budete pravou rukou naší produkce, to znamená že se budete starat o vše možné, aktivně se podílet na podpoře našich procesů, hladkého průběhu eventů, které budete navštěvovat a identifikovat oblastí pro zlepšení.
  • Administrativa: Zpracování a správa dokumentů, vedení tabulek, srovnávání cen, zajištění nejlepších nabídek od dodavatelů.
  • Tendrování: Organizace a řízení procesu výběru dodavatelů, včetně přípravy a vyhodnocování nabídek, s cílem zajistit nejlepší možné podmínky pro naši společnost.
  • Poptávání: Aktivní vyhledávání a komunikace s potenciálními dodavateli, vyjednávání smluvních podmínek a cen.
  • Eventy: Budete se podílet na přípravě turnajů a dalších eventů jako micro eventy, team buildingy, afterparty po turnajích apod. Zároveň se budete účastnit všech turnajů, takže vás čeká práce o víkendech.
  • Zastoupení: Zastupování kolegů při jejich nepřítomnosti, zajištění kontinuity práce a dodržení všech termínů a standardů.

Proč by Vás to mělo bavit?

Naučíte se organizovat eventy od těch nejlepších a protože stavíme něco z ničeho. Pokud milujete obrovské události a užíváte si ten pocit zdravého, někdy i nezdravého, stresu, tak se budete cítit jako ryba ve vodě. Budete aktivní součástí budování největších sportovních eventů v Evropě

Koho hledáme?

  • Někoho, kdo je dochvilný, pečlivý a systematický. Ne, to nejsou klišé, opravdu se na tyto vlastnosti budeme v průběhu celého výběrka zaměřovat.
  • Zvládáte práci pod tlakem? To je dobře, u nás to nebude jednoduché.
  • Flexibilního člověka. A nemyslíme tím jen časově, ale někoho, kdo se dokáže přizpůsobit jakékoliv nenadálé situaci a vlastní řidičský průkaz a nebojí se ho využít na řízení dodávky!
  • English speaking person. Skrz organizování turnajů v zahraničí je komunikativní angličtina must have, němčina pak výhodou.

S kým budete nejčastěji spolupracovat?

  • S Hankou Mückovou - Vaše potenciální nadřízená.
  • S Michalem Pavlem - Event Director.
  • Dalšími členy Eventového týmu.
  • A dalšími kolegy z jiných oddělení Oktagonu.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Výběrová řízení u nás nepatří k nejkratším a ani k nejjednodušším. Postupně se potkáte se 4 lidmi + Vás bude čekat úkol. Na druhou stranu nemusí každé kolo trvat hodinu, ale jsou dlouhá v rozmezí 30 - 60 minut.

  1. Po přihlášení se Vám do čtyř pracovních dní ozve Vanesa a buď přijde zamítnutí emailem i s odůvodněním proč a nebo si chvíli společně popovídáte po telefonu.
  2. Čeká Vás první kolo s HR.
  3. Pokud bude ok, tak každému kandidátovi zadáváme úkol.
  4. Následně rozhovor s Hankou a dále se potkáte s Michalem.
  5. A také s Petrem (managing director).
  6. Pokud tímto vším projdete, čeká Vás nabídka :)

Nechceme to celé zbytečně natahovat, na druhou stranu občas je těžké naplánovat správný termín kvůli organizování turnajů. Věříme však, že se nám to podaří rychlé dotáhnout do úspěšného konce.

Detail spolupráce:

  • Spolupráce na full-time.
  • Ideální Lokalita Praha. Chceme se potkávat v kanceláři třikrát týdně, vždy mezi pondělím a středou 9:30 - 15:30. Čtvrtek a pátek pracujete odkudkoliv.
  • Mzdové rozpětí můžeme více prodiskutovat na prvním callu.
  • Budget na vzdělávání.
  • 75% příspěvek na jazykovou výuku (hodina vás vychází cca na 125-250 Kč).
  • 50% příspěvek na Multisport a volné vstupy do Factory Pro.
  • Partnerství s Hedepy a volné online terapie.
  • Týmové snídaně a teambuildingy jsou jistotou.
  • Nástup: čím dříve, tím lépe. ?

Tak co, jdeme do toho spolu?


2NP production s.r.o.