V rámci divize Retailového bankovnictví hledáme do našeho týmu Digital Platform kolegu/kolegyni na pozici Senior specialist(k)y. 

Nový kolega/kolegyně by měl/a mít zkušenost s hypotečními procesy a produkty, dobré komunikační schopnosti a angličtinu. Zároveň umí zastoupit oddělení v rámci velkého skupinovém projektu a nebojí se ani podpory pobočkové sítě. 

Digitální online kanály jsou oblastí, kterou chceme i nadále co nejvíce rozvíjet a inovovat a do které výrazně investujeme. Kolegové na této pozici mají šanci vyrůst na pozice mezinárodních specialistů v rámci naší skupiny UniCredit nebo na některou z manažerskou pozic v oblasti online kanálů a digitálního prodeje.  

 

NA TÉTO POZICI BUDETE ZODPOVÍDAT ZA:

  • Rozvoj moderních digitálních služeb v oblasti hypoték
  • Aktivní spolupráci s produktovým oddělením v bance a s IT dodavateli systémů
  • Podporu interních a externích klientů, poboček a Call Centra
  • Návrh a koordinaci testování nových funckionalit
  • Návrh obchodních a marketingových aktivit pro zajištění navýšení obchodních aktivit
  • Aktivní spolupráci se CRM
  • Aktivní monitoring klientských požadavků a konkurence, rozvoj „customer experience“

POKUD TOTO SPLŇUJETE:

  • Minimálně 2 roky zkušenost s hypotečními procesy a produky
  • Zkušenost s Online & Digitálními kanály výhodou
  • Aktivní znalost angličtiny (schopnost komunikace v rámci UniCredit skupiny)
  • Kladný vztah k novým technologiím & kreativní přístup
  • Znalost metodiky v oblasti „customer experience“ výhodou.
  • Komunikační schopnosti a týmová spolupráce
  • Pracovitost, Flexibilita a hledání cest k dosažení výsledku

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.