Popis pozice:

  • Práce na plný úvazek.
  • Zajišťování běžného chodu kanceláře - pošta, telefony, přivítání hostů, administrativa.
  • Asistentská činnost managementu společnosti - podpora a propojení mezi týmy.
  • Zajišťování organizační části firemních akcí - večírky, teambuildingy, ubytování.
  • Jsme mezinárodní tým, takže určitě využijete i angličtinu.

Požadavky:

  • Příjemné vystupování a komunikativnost.
  • Znalosti českého a anglického jazyka (anglicky minimálně na úrovni B2).
  • Dobré organizační schopnosti, time management.

Nabízíme:

  • Zajímavá práce, která dává smysl. Jsme tým 150+ motivovaných lidí, kteří tahají za jeden provaz, vzájemně si pomáhají, objevují nové technologie a podílí se na vývoji celého byznysu. Neustále jdeme vpřed.
  • Místo pro seberealizaci. Jsme flexibilní, dynamičtí a otevření novým nápadům. Nejsme korporát, každý může ovlivnit projekt a zároveň pracovat na sobě a posouvat se dál.
  • Rychle rostoucí, akční prostředí, kde se člověk nenudí.
  • Friendly atmosféra mladého týmu. Jsme spíše kamarádi než kolegové.
  • Firemní pokery, oslavy a jiné aktivity.

Pokud vás pozice oslovila, zašlete nám CV či LinkedIn profil a rádi vás uvidíme na pohovoru, ať už online, nebo v našich kancelářích v centru Prahy. 


FTMO s.r.o.