Baví Vás administrativní práce? Bez problémů ohlídáte potřebné termíny a zpracujete přehledy? Nebojíte se složitých situací, jelikož si se vším dokážete hravě poradit? Pokud ano, ozvěte se nám!

 

Co budete u nás dělat?

• starat se o kompletní administrativní podporu spojenou s distribucí

• příprava všech potřebných podkladů sloužící k poradám, jednáním, či jako kontrolní mechanismus pro manažery společnosti

• správa svěřených procesů a projektů

• správa sdílených souborů mezi pobočkou a centrálou

• zástup společnosti v komunikaci s externími i interními subjekty

• podpora a kontrola pobočkové sítě

• předávání důležitých informací

 

Jakého kandidáta/kandidátku hledáme?

• se středoškolským vzděláním

• se smysl pro dobrou organizaci práce

• komunikativního a pečlivého

• s analytickými schopnostmi a logickým myšlením

• týmový hráče, ale i osobu, která sama zvládne řešení komplikovanějších situací

• budou se Vám hodit pevné nervy a vytrvalost, ale i laskavost a pochopení

• požadujeme uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, …)

 

Co od nás můžete získat?

• dlouhodobé a stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr

• flexibilní začátek a konec pracovní doby

• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

• pracovní dobu 37,5 hodiny týdně, 25 dní dovolené, 2 sick days, Multisport, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na závodní stravování a další benefity

• dobrou dopravní dostupnost (MHD u areálu, možnost parkování u kancelářské budovy)

• nástup ihned

• místo výkonu práce: Paceřická 2773/1, Praha – Horní Počernice

 

Zaujala Vás naše nabídka? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS a staňte se součástí našeho týmu!!!

 

Těšíme se na Vás

Náborové oddělení

První novinová společnost a.s.


První novinová společnost a.s.