Tvá náplň práce / Jak to u nás funguje?

 

  • Našich obchodníků si vážíme a děláme vše pro to, aby se mohli naplno věnovat obchodu.
  • Během prvních 12 měsíců dostaneš intenzivní produktové a obchodní zaškolení.
  • Už třetí týden máš navolané schůzky od našeho interního callcentra, takže k obchodu se dostaneš velmi rychle - bez mnoha hodin strávených voláním studených kontaktů.
  • Tvým hlavním úkolem bude reprezentace firmy a prodej právních a manažerských (ekonomických) softwarů na osobních schůzkách. Tyto své případy eviduješ v našem CRM systému a budeš sestavovat nabídky.
  • Setkáš se se spoustou zajímavých lidí z různých organizací. Jednou navštívíš obec nebo menší firmu, jindy budeš mít možnost prezentovat před vysoce postavenými manažery v korporátech či ve státní správě. O různorodou náplň práce tak nebudeš mít rozhodně nouzi.
  • U nás obchodníci mají ještě bonus, protože po nich chceme minimální administrativní kroky. Jakmile uzavřou obchod, tak jejich práce končí. Smlouvy a technické záležitosti vyřeší naše další oddělení. Pokud však budeš chtít, můžeš se občas dostat i do role lektora, kdy zákazníka naučíš, jak se systémem správně pracovat, případně si ho můžeš navázat na další obchod.

Jaké máme zákazníky? A co že vlastně prodáváme?

  • Naší vlajkovou lodí je komplexní systém Codexis, vytvořený pro efektivní práci s informacemi ze všech oblastí práva. Dále mezi naše produkty patří například Manažer datových schránek, ekonomický software Equanta, a mnoho dalších, právně a ekonomicky orientovaných programů.
  • Komunikujeme s firemními zákazníky. V portfoliu máme nejen malé/střední a velké firmy, ale také města, obce, soudy, ministerstva, příspěvkové organizace a vysoké školy.

Jak si tě představujeme?

  • Jsi sympaťák/sympaťačka, co má tah na branku, umí zabrat a nebojí se jednat s lidmi.
  • Jsi dostatečně empatická/ý, abys se dokázal/a vcítit do potřeb zákazníka a nebál/a se je zjistit.
  • Uvědomuješ si, že být obchodníkem je životní styl, a nikoliv jen práce.
  • Umíš navazovat kontakty a rozvíjet vztah s klienty.
  • Chceš spolupracovat s lidmi, kteří se chtějí dále kariérně posouvat a systematicky pracovat na zlepšování svých výkonů.
  • Máš všeobecný přehled a základní znalosti o fungování podniku.
  • A že nemáš znalosti z IT? To vůbec nevadí, u nás ti postačí běžná uživatelská znalost na PC a selský rozum.
  • Tvojí výhodou (ale ne podmínkou) jsou předchozí obchodní zkušenosti s B2B.
  • Máme pouze dvě podmínky - minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a řidičský průkaz B.

Co ti nabídneme?

  • Nabízíme fix a neomezené provize
  • Předáme ti naše know-how v perspektivním oboru
  • Pravidelná školení a podporu teamleadera, jak v produktové, tak obchodní a prezentační oblasti
  • Možnost kariérního růstu (manažerské pozice obsazujeme zásadně interně)
  • Workbalance se soukromým životem
  • Moderní zázemí. Přestože hodně času budeš trávit v terénu (v okolí svého bydliště), rádi tě uvidíme i v našich krásných nových kancelářích v The Park v Praze
  • Skvělý kolektiv a nezapomenutelné teambuildingové akce
  • Samozřejmostí je smlouvu na HPP, telefon, notebook a služební automobil
  • Benefity: stravenky, free days, sick days, Multisport karta, příspěvek na penzijko a ošatné, motivační soutěže o hodnotné ceny…

Pro veškeré informace o firmě, produktech a nahlídnutí k nám „pod pokličku“ se podívej na kariera.atlasgroup.cz/obchod

 

Těšíme se na tvůj životopis!


ATLAS consulting spol. s r.o.