Možný termín nástupu srpen 2022.
Náplň práce:
- Vedení běžné účetní agendy
- Kontrola správnosti a zaúčtování účetních dokladů
- Příprava podkladů pro mzdovou agendu
- Příprava podkladů a zpracování měsíční a roční účetní závěrky
- Obchodní administrativa a back-office podpora/činnosti sekretariátu
Co od vás očekáváme?
- Středoškolské nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zájem o práci, snaha vzdělávat se a učit
- Pečlivost, komunikativnost, samostatnost a aktivní přístup v řešení problémů
- Znalost prostředí MS Office. Zkušenost s ekonomickými agendami výhodou
- Orientace a případná praxe v účetní a daňové legislativě výhodou
Co nabízíme?
- Pracovní poměr na zkrácený i plný úvazek – 24-40 hodin týdně
- Příležitost ke startu kariéry i k odbornému rozvoji
- Přátelské, stabilní prostředí a smysluplná činnost pro reálné zákazníky
- Rostoucí platové ohodnocení na základě výsledků
- Pracoviště v centru Hradce Králové s pružnou pracovní dobou
- Možnost částečné home office
- Stravenková karta a 5 týdnů dovolené
- Kurz angličtiny v pracovní době
Pokud vás naše nabídka zaujala, napište nám na kontaktní formulář na tomto webu nebo mailem na ortex@ortex.cz.