Možný termín nástupu srpen 2022.

Náplň práce:

  • Vedení běžné účetní agendy 
  • Kontrola správnosti a zaúčtování účetních dokladů 
  • Příprava podkladů pro mzdovou agendu 
  • Příprava podkladů a zpracování měsíční a roční účetní závěrky 
  • Obchodní administrativa a back-office podpora/činnosti sekretariátu 

Co od vás očekáváme?

  • Středoškolské nebo VŠ vzdělání ekonomického směru 
  • Zájem o práci, snaha vzdělávat se a učit 
  • Pečlivost, komunikativnost, samostatnost a aktivní přístup v řešení problémů 
  • Znalost prostředí MS Office. Zkušenost s ekonomickými agendami výhodou 
  • Orientace a případná praxe v účetní a daňové legislativě výhodou 

Co nabízíme?

  • Pracovní poměr na zkrácený i plný úvazek – 24-40 hodin týdně 
  • Příležitost ke startu kariéry i k odbornému rozvoji 
  • Přátelské, stabilní prostředí a smysluplná činnost pro reálné zákazníky 
  • Rostoucí platové ohodnocení na základě výsledků 
  • Pracoviště v centru Hradce Králové s pružnou pracovní dobou 
  • Možnost částečné home office 
  • Stravenková karta a 5 týdnů dovolené 
  • Kurz angličtiny v pracovní době 

Pokud vás naše nabídka zaujala, napište nám na kontaktní formulář na tomto webu nebo mailem na ortex@ortex.cz.


ORTEX spol. s r.o.