Náplň práce:
- komplexní zajištění administrativy společnosti;
- sepisování obchodní korespondence společnosti;
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
- personalistika - vedení komplexní personální evidence, vedení osobní evidenci zaměstnanců v listinné i elektronické podobě, evidence pracovně-lékařských prohlídek, kontrola docházky zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, komunikace s uchazeči o zaměstnání a zajištění pracovních pohovorů, objednávka kurzů a školení pro zaměstnance, zajištění pracovních cest zaměstnanců
- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů.
Požadujeme:
- VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru)
- znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů, GDPR);
- praxe v oblasti obchodu a personalistiky nejméně 3 roky;
- výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič;
- pečlivost, spolehlivost, flexibilita, proaktivní přístup, ochota se dále sebevzdělávat v oboru;
- dobré organizační a interpersonální dovednosti;
- odolnost vůči stresu.
Pozice není vhodná pro absolventy
Nabízíme:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
- odpovídající platové podmínky;
- notebook a mobilní telefon;
- příjemný pracovní kolektiv;
- firemní benefity.
Místo pracoviště:
Ostrava