Specialista kvality kontaktního centra - Práce v ČR .cz

Specialista kvality kontaktního centra

Specialista kvality kontaktního centra

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co by Vás na této pozici čekalo?
  • Budete především provádět kontrolu výsledků u jednotlivců a navrhovat možnosti zlepšení
  • Budete se podílet na tréninku a rozvoji operátorských týmů
  • Budete připravovat call skripty podle nastavených procesů
  • Nevyhnete se ani reportování
  • A především budete fungovat jako podpora pro Vaše kolegy a pro vedení společnosti

Požadujeme

  • A jak si Vás představujeme?
  • Potřebujeme od Vás velmi dobré komunikační dovednosti
  • Nutností je také schopnost naslouchání a poskytování zpětné vazby
  • Dále si Vás představujeme jako člověka organizovaného, samostatného, a přitom vyžadujeme i týmového ducha
  • Budete využívat také angličtinu, která by měla být na úrovni B2

Nabízíme

  • A jaká bude Vaše odměna?
  • Především dostanete férovou mzdu, kterou je možné postupem času navyšovat
  • Nastoupit můžete ihned na HPP
  • Nabízíme super kolektiv, ve kterém se zakládá na otevřenosti
  • Budete mít flexibilní pracovní dobu (37,5h/týden)
  • Je pro Vás připravený systém školení, který Vás bude neustále posouvat kupředu
  • Užijete si spoustu dovolené – přesně 5 týdnů + nabízíme další 2 dny volna na charitativní a dobročinné akce
  • Dostanete stravenky v hodnotě 80,- Kč
  • Budete sbírat body do kafeterie
  • A čeká Vás ještě spousta dalších zajímavých benefitů

Vytvořeno:

dne 14.01.2021 v 5:10

Místo práce:

Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Odpovědět na inzerát