Specialista kvality kontaktního centra
Specialista kvality kontaktního centra
Úvod a popis pracovní náplně
- Co by Vás na této pozici čekalo?
- Budete především provádět kontrolu výsledků u jednotlivců a navrhovat možnosti zlepšení
- Budete se podílet na tréninku a rozvoji operátorských týmů
- Budete připravovat call skripty podle nastavených procesů
- Nevyhnete se ani reportování
- A především budete fungovat jako podpora pro Vaše kolegy a pro vedení společnosti
Požadujeme
- A jak si Vás představujeme?
- Potřebujeme od Vás velmi dobré komunikační dovednosti
- Nutností je také schopnost naslouchání a poskytování zpětné vazby
- Dále si Vás představujeme jako člověka organizovaného, samostatného, a přitom vyžadujeme i týmového ducha
- Budete využívat také angličtinu, která by měla být na úrovni B2
Nabízíme
- A jaká bude Vaše odměna?
- Především dostanete férovou mzdu, kterou je možné postupem času navyšovat
- Nastoupit můžete ihned na HPP
- Nabízíme super kolektiv, ve kterém se zakládá na otevřenosti
- Budete mít flexibilní pracovní dobu (37,5h/týden)
- Je pro Vás připravený systém školení, který Vás bude neustále posouvat kupředu
- Užijete si spoustu dovolené – přesně 5 týdnů + nabízíme další 2 dny volna na charitativní a dobročinné akce
- Dostanete stravenky v hodnotě 80,- Kč
- Budete sbírat body do kafeterie
- A čeká Vás ještě spousta dalších zajímavých benefitů