Máte zkušenosti z oblasti logistiky? Lákal by Vás nový projekt a jste rádi v kontaktu s angličtinou? Identifikujete se s následujícím pracovním profilem? Pak této nabídce věnujte pozornost.

Náš klient je velká mezinárodní společnost. Jedná se o příležitost stát u zrodu nového projektu a týmu a podílet se tedy na jeho nastavení a fungování.

Okruh odpovědnosti zahrnuje především:

  • Administrativní podporu cross dockového centra (CDC), plus podporu v oblasti fakturace
  • Fakturaci v rámci i mimo EU
  • Starost o potřebné certifikáty a dokumenty
  • Spolupráci s obchodní komorou, ambasádami atd.
  • Komunikaci s interními týmy aj.

Co Vás kvalifikuje:

  • Zkušenosti z logistiky a znalosti logistického dodavatelského řetězce nutností
  • MS Office (Excel, Access, Word, Outlook)
  • Zaměření na kvalitu a smysl pro detail
  • Znalost češtiny podmínkou, angličtina na dobré úrovni v mluvené i psané podobě

Proč doporučujeme tuto pozici:

  • Perspektivní a zajímavá práce ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Možnost podílet se na vytvoření nového týmu a struktury
  • Možnost využít angličtinu
  • Motivující systém odměňování
  • Otevřené a přátelské prostředí

ISG Personalmanagement s.r.o.