Vedoucí týmu kontaktního centra v HR - Práce v ČR .cz

Vedoucí týmu kontaktního centra v HR

Vedoucí týmu kontaktního centra v HR

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co Vás na této pozici čeká a nemine?
  • Vedení týmu svěřených konzultantů
  • Činnosti zajištující dosahování stanovených cílů (plánování, organizace, vedení)
  • Rozvoj týmu svěřených konzultantů – ZV, koučink, školení novinek
  • Adaptace nováčků do oddělení
  • Administrativa spojená s vedením týmu (př. docházka, evidence procesů)
  • Vyhodnocování práce členů týmu
  • Komunikace se zákazníky
  • Komunikace ohledně provozních záležitostí se zástupcem pobočky nebo klienta
  • Implementace změnových požadavků
  • Přijímání a předávání ZV mezi provozním oddělením a zákazníky
  • Komunikace s nadřízeným
  • Pravidelné informování o stavu oddělení
  • Návrh změn práce k zajištění zvýšení efektivity a kvality práce oddělení
  • Příprava a návrhy ohodnocení zaměstnanců
  • Technologická podpora oddělení
  • Zavádění nových a admistrativa stávajících projektů
  • CRM - Nastavování procesu zadávání výsledků v COS u jednotlivých projektů
  • Zajištění a odpovědnost za správnost provozních reportů
  • Pravidelné vyhodnocování fungování oddělení
  • Pravidelné provozní reporty (reporty nad výsledky a odpověďmi ve formulářích, reporty efektivity, apod.)
  • Školení a to v rámci:
  • Implementace nových projektů
  • Změny projektů
  • Školení nováčků
  • Implementace změny postupů a procesů

Požadujeme

  • Koho do našeho týmu hledáme?
  • Hledáme někoho, kdo bude:
  • řešit problémy rychle a efektivně,
  • veškerou práci provádět v souladu s hodnotami a interními postupy společnosti ManpowerGroup,
  • vytvářet realistické časové rozvrhy pracovních cílů, jakékoliv problémy komunikovat s nadřízeným,
  • plnit úkoly související s pozicí dle pokynů nadřízeného.
  • Dále byste měl/a mít:
  • Zkušenosti na pozici vedoucího kontaktního centra
  • Schopnost pružně reagovat na aktuální potřeby společnosti
  • Analytické dovednosti
  • Procesní znalosti
  • Prezentační dovednosti
  • Manažerské dovednosti
  • AJ alespoň na pokročilé úrovni

Nabízíme

  • A teď se jistě ptáte: “A co za to?”
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum),
  • práce na plný úvazek,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • množství benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, možnost práce na home office až 2x v týdnu, sick days, Multisport karta, Cafeterie a další,
  • nástup možný ihned či dohodou.
  • Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a krátký průvodní dopis. Těšíme se na spolupráci!

Vytvořeno:

dne 17.09.2020 v 5:10

Místo práce:

Hlavní město Praha

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Odpovědět na inzerát