Konzultant ERP pro systém Byznys - Práce v ČR .cz

Konzultant ERP pro systém Byznys

Konzultant ERP pro systém Byznys

Náš tým vyvíjí a dodává systém pro řízení podniku Byznys, který patří mezi nejvyspělejší a nejrozšířenější ERP systémy pro střední a větší organizace. Systém Byznys byl úspěšně nasazen u 1200 zákazníků v Česku a na Slovensku, kteří se věnují obchodu, výrobě, službám, dopravě, stavebnictví či účetnictví. Více info najdete na www.byznys.eu

 

Nyní hledáme posilu do našeho týmu konzultantů, kteří implementují systém Byznys u našich klientů. Hledáme komunikativního a spolehlivého kolegu, který umí jednat s lidmi, má rád pestrou práci a zajímá se o technická témata.

 

Co budete mít na starost?

  • Nasazování ERP systému Byznys u klientů
  • Navštěvovat klienty, naslouchat jejich přání a doporučovat jim nejlepší řešení
  • Analýzu požadavků, návrh a implementaci řešení
  • Úpravy systému a jeho další rozvoj, školení uživatelů
  • Komunikaci s klienty, zpracovávání jejich požadavků a aktivní řešení jejich potřeb
  • Pracovat s databázemi na platformě SQL a programovat úpravy, převody dat

 

V jakém týmu budete pracovat?

Budete pracovat v týmu zkušených konzultantů, kteří Vás ve všem důležitém rádi zaškolí. Většinu času budete trávit při jednání se klienty. Nejlepší na práci konzultanta je, že budete pomáhat konkrétním lidem, budete se pohybovat v různorodých byznysech a poznáte know-how velkého ERP systému. Naším mottem je „Péče je náš byznys“

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Skvělé komunikační schopnosti, týmovost, analytické myšlení.
  • Schopnost vcítit se do potřeb klienta – empatii, asertivitu i trpělivost.
  • Schopnost naslouchat, zpracovat informace a předat je dál
  • Přehled o legislativě, účetnictví, ekonomii a firemních procesech.
  • Všeobecný přehled o IT (ERP systémech, databázích a OS).
  • Orientaci v MS Office, Windows, SQL a databázích.
  • Znalost AJ na úrovni čtení technické dokumentace.
  • ŘP sk. B, ochotu cestovat.

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Možnost vzdělávání – kurzy a školení dle vlastní volby
  • Pružnou pracovní dobu, home office
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/den, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných kancelářích na adrese Žižkova 708, Příbram.


Vytvořeno:

dne 01.09.2020 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát