Koordinátor interního nákupu pro CEE - Práce v ČR .cz

Koordinátor interního nákupu pro CEE

Koordinátor interního nákupu pro CEE



Hledáte výzvu a chcete se posunout dále ve Vaší kariéře v rámci oblasti řízení a koordinace interního nákupu?


Co bude Vaší náplní práce? 

  • Jednání s dodavateli – nejlepší dodací podmínky, realizace dohodnutých bodů
  • Koordinace veškerých interních nákupů (automobilů, kancelařiny, atd.) pro společnosti LKQ v regionu CEE (9 zemí)
  • Vedení/účast na projektech na úrovni CEE


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? 

  • Min. SŠ vzdělání ek./tech. směru, specializace v Supply Chain a Product managemntu výhodou
  • Anglický jazyk – nadstandardní znalost pro denní komunikaci a vedení osobních jednání
  • Zkušenosti v oblasti nákupu pro interní potřeby společnosti
  • Schopnost vést osobní jednání s dodavateli
  • MF Office – nadprůměrná znalost excelu
  • Vysoce motivovaná a vyzrálá osobnost
  • Analytický přístup
  • Zodpovědnost, orientace na výsledek, samostatnost


Co Vám můžeme nabídnout? 

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Zázemí silné společnosti nejen na českém trhu, ale téměř v celé Evropě
  • Možnost kariérního růstu
  • Nabízíme Vám i balíček zaměstnaneckých benefitů (5 dní bonusového volna, stravenky, účast na firemních akcích, zaměstnanecká sleva na sortiment, karta MultiSport, slevy na vybrané zájezdy cestovní kanceláře, slevy na divadelní představení…)



Vytvořeno:

dne 03.06.2020 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

dohodou

Odpovědět na inzerát