Technik zákaznické kvality - Práce v ČR .cz

Technik zákaznické kvality

Technik zákaznické kvality

Úvod a popis pracovní náplně

  • Láká Vás řešit úkoly řízení kvality ve výrobní firmě v oboru automotive?
  •  - řešní neshod a reklamací u zákazníka, zajištění efektivní a účinné komunikace se zákazníkem
  •  - provádění anlýz pro stanovení kořenové příčiny dané reklamace
  •  - realizace preventivních a nápravných opatření plynoucích z reklamací a účinná imlementace do výroby
  •  - vyplňování 8D reportů, příprava zákaznických auditů, realizace výrobkových auditů 
  •  - zapracování požadavků zákazníka na kvalitu do dokumentace - tvorba  a správa plánů řízení a kontrol
  •  - samostatnost, flexibilita, důslednost, organizační schopnosti

Požadujeme

  •  - VŠ, SŠ technického směru nebo se zaměřením na řízení kvality
  •  - AJ nebo NJ na komunikativní úrovni, práce na PC
  •  - znalost ISO 9001, výhodu znalost ISO/TS 16949, VDA standardů
  •  - praktická znalost používání nástrojů řízení kvality a jejího zlepšování - 8D, FMA, PPAP, SPC a pod.
  •  - předchozí praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti je velkou výhodou
  •  - dobré komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti

Nabízíme

  •  - pracovní činnost ve špičkové firmě v automobilovém průmyslu
  •  - seberealizace
  •  - vytyčování a řešení náročných cílů
  •  - vzdělávání v oboru
  •  - pružná pracovní doba 
  •  - příspěvek na životní/penzijní připojištění
  •  - notebook, mobilní telefon
  •  - dovolená navíc, bonusy, 13. plat
  •  - stravování
  •  - nástup dohodou, ihned

Vytvořeno:

dne 14.01.2017 v 4:50

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Platové podmínky:

až 50 000Kč

Zařazeno v oborech:

  • Strojírenství
  • Technika a Elektrotechnika
  • Výroba

Odpovědět na inzerát