KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Úvod a popis pracovní náplně

  • STAŇTE SE ČLENEM TÝMU O2 - PRAXE NENÍ NUTNÁ!
  • Náplní práce je:- komunikace se zákazníky O2 a odbavovaní jejich požadavků,- práce v interním systému a základní administrativní činnost na oddělení back office,- představování produktů a služeb zákazníkům s cílem prodat.

Požadujeme

  • orientace na zákazníka a obchodní duch,- znalost MS office,- samostatná osobnost, která ráda komunikuje s lidmi,- výhodou je praxe v zákaznickém servisu, obchodní činnosti nebo jiné obdobné pracovní pozici, není však podmínkou,- ochota pracovat ve směnném provozu.

Nabízíme

  • zajímavou a odpovědnou práci s možností seberealizace,
  • práci v příjemném pracovním prostředí v centru Pardubic,
  • start kariéry u stabilní společnosti s možností profesního růstu již po zkušební době,
  • možnost spolupráce na plný/zkrácený úvazek. Práce je vhodná také pro absolventy, studenty i maminky na rodičovské dovolené,
  • zaměstnanecké benefity, týden dovolené navíc,
  • po zaškolení máte rovnou možnost začít si vydělávat na provizích - až 40 % základního platu navíc (provize nedostáváte pouze za prodej, ale i za péči o zákazníky a kvalitu práce).
  • NÁSTUP V LEDNU 2016.

Vytvořeno:

dne 09.03.2016 v 5:10

Místo práce:

Pardubice

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát