Zákaznická podpora L2 (Money S3) - Práce v ČR .cz

Zákaznická podpora L2 (Money S3)

Zákaznická podpora L2 (Money S3)



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Pro naše klienty vyvíjíme a dodáváme účetní systém Money S3, který patří mezi nejrozšířenější účetní systémy pro živnostníky, obchodní řetězce i účetní kanceláře. Money S3 má více než 16 000 spokojených uživatelů. 

 

Hledáme dalšího kolegu nebo kolegyni do týmu zákaznické podpory L2 (second level), který se stará o účetní systém Money S3 u našich klientů. Pokud máte alespoň základní znalosti účetnictví, mezd, skladového hospodářství, přehled v IT a každý zákaznický požadavek je pro Vás výzva, rádi Vás u nás přivítáme.

 

V jakém týmu budete pracovat?

Na centrále v Brně máme pohodový tým složený ze zkušených konzultantů, díky kterým se v systému Money S3 rychle zorientujete. Budete také úzce spolupracovat s kolegy z ostatních poboček (Praha, Bratislava, Prešov). Všechny týmy jsou denně v kontaktu a vzájemně si vypomáhají.

 

Co budete mít na starost?

Kolegové na první úrovni zákaznické podpory zabezpečují první kontakt zákazníka s námi a dopadá tak na ně nejvyšší nápor telefonických a písemných dotazů. Na druhé úrovni podpory už jde především o řešení komplikovanějších požadavků a zásahů.

 

  • Základem je řešení telefonických a písemných požadavků zadaných našimi zákazníky účetního systému Money S3 (aktivní i pasivní forma)
  • Řešit budete i náročnější požadavky předané od kolegů ze zákaznické podpory L1
  • Instalaci systému a servisní zásahy vzdálenou formou, ale i osobně
  • Školení uživatelů Money S3
  • Komunikaci zákaznických požadavků směrem k analytickému a vývojovému týmu
  • Spolupráci při testování novinek v systému
  • Podílení se na marketingových akcích, aktivní účast na kampaních firmy a prezentaci systému

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Zájem o klienta a schopnost vcítit se do jeho potřeb – empatii, asertivitu i trpělivost
  • Skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Češtinu na úrovni rodilého/bilingválního mluvčího
  • Schopnost správně identifikovat potřeby zákazníka a navrhnout mu vhodné řešení
  • Přirozenou dávku analytického a logického uvažování
  • Samostatnost při řešení úloh – rádi Vám poradíme, ale chceme, abyste se naučil/a proaktivně reagovat na situace
  • Všeobecnou znalost organizace a řízení podniků
  • Preferujeme předchozí zkušenosti s ekonomickým nebo účetním systémem, ať už jako uživatel nebo konzultant
  • Řešíme široký okruh otázek od IT, účetnictví, mezd, skladů, e-shopů až po výměnu dat. Nečekáme, že budete na začátku vědět všechno, ale jestli se alespoň částečně orientujete v těchto z oblastech, tak je to dobrý začátek. Specializaci v některé z nich je pro Vás velkou výhodou.

U nás Vás čekají tyto benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • Zdravotní volno
  • Doba, kdy pracujete, je z velké části na Vás
  • Volba kombinace práce v kanceláři s home office
  • Váš rozvoj podpoříme odbornými semináři a kurzy
  • Příspěvek na stravu i volnočasové aktivity
  • MultiSport karta
  • Příležitost pracovat na dlouhodobých a různorodých projektech
  • Neformální a přátelská atmosféra

Podívejte se také na souhrn v Balíčku zaměstnaneckých benefitů: www.solitea.cz/cs/kariera/benefity    

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných kancelářích na Drobného 49 v Brně, vedle Bobycentra a arboreta Mendelovy univerzity. 


Vytvořeno:

day 20.10.2021 at 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek