KONZULTANT/KA portálových aplikací a DOCHÁZKY (Praha)

KONZULTANT/KA portálových aplikací a DOCHÁZKY (Praha)



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Kdo jsme?

Jsme tvůrci mzdového a personálního informačního systému Vema, který se během více než 30 let na trhu stal nejpoužívanějším tuzemským HR řešením. V současnosti jej používá již přes 7500 zákazníků, u kterých Vema denně šetří čas i práci tisícům účetních a personalistů napříč ČR i Slovenskem. Díky naší práci se své mzdy dočkají včas zaměstnanci firem všech oborů i velikostí, od malých rodinných firem až po velké korporace. S Vemou se setkáte i v řadě státních institucí včetně ministerstev.. 

 

Koho hledáme?

Než vůbec začne Vema pomáhat uživatelům, je třeba ji u zákazníků nasadit tak, aby na konci celého procesu stálo řešení přizpůsobené na míru zákazníkům. Pro úspěch celého projektu je ale třeba nadaného profesionála, který dokáže nejen vyslechnout klientovy potřeby, ale následně z nich seskládat to co možná nejlepší řešení. 

Během samotné implementace pak daný kolega/kolegyně nestojí stranou, ale aktivně se na projektu podílí, dle potřeby pracuje samostatně i jako součást týmu a pro vedení firmy je spolehlivým partnerem. Zaměstnancům daného podniku se pak stane moudrým rádcem, který je do Vemy nejen zasvětí, ale také jim ukáže, jak výhod Vemy naplno využít. Ve výsledku se náš nový kolega/kolegyně stane zkušeným konzultantem, který na základě získaného know-how a inspirace od stovek různých klientů pomáhá firmám modernizovat jejich podnikání. 

Hledáme právě Vás?

 

Jak si Vás představujeme?

  • Jste sebevědomí, motivovaní a rádi se učíte: Nemusíte být zrovna expertem, místo u nás najdou i talentovaní absolventi. Daleko cennější je vaše schopnost čerpat z okolní inspirace, vstřebávat know-how a využívat jej nejen pro pomoc zákazníkům, ale i zlepšování sebe sama.
  • Nejsou vám cizí moderní technologie: Během své každodenní práce přijdete do styku se systémy pro plánování docházky i elektronickými docházkovými terminály, a naplno tak využijete svou zálibu v IT technice a softwaru.
  • Nabídnete zodpovědnost a analytické myšlení: Umíte zanalyzovat zákazníkovy potřeby, přetavit je v konkrétní zadání, a to následně uvést do reálné podoby. Zároveň neusínáte na vavřínech a neustále se díváte po možném prostoru pro zlepšení.
  • Umíte improvizovat a nezaleknete se překážek: Netradiční požadavek nebo nečekaná výzva vás nezastaví. Ba naopak – je to pro vás příležitost ukázat svou schopnost uvažovat za chodu a najít ideální cestu.
  • Slučujete v sobě týmového hráče i sólistu: Víte, jak si sami stanovit priority a kudy dojít k optimálním výsledkům. V případě potřeby se ale rádi zapojíte do týmu a nezaleknete se ani koordinace více kolegů pracujících na stejném projektu.
  • Rádi komunikujete s lidmi: Základem vaší práce bude komunikace se zákazníky, kde naplno využijete svou empatii, asertivitu i reprezentativní vystupování. Rádi nasloucháte, zároveň se ale nebojíte zákazníkovi ukázat pro něj výhodnější alternativy.

 

Čím na sebe upozorníte?

  • Máte zkušenosti z branže: Můžete se pochlubit předchozími zkušenostmi se zaváděním a/nebo provozem informačních systémů a rádi je využijete i pod novou vlajkou.
  • Pyšníte se vhodným VŠ diplomem: Přijmeme mezi sebe i šikovného absolventa, s vystudovaným technickým nebo ekonomickým oborem mezi nás zapadnete ještě lépe.
  • Věnujete se (či jste se věnoval/a) procesům ve firmách: Pokud firemním procesům rozumíte a/nebo jste se jim věnovali na akademické úrovni, rozhodně vám to neuškodí.

 

Co bude náplní Vaší práce?

  • Nasazování systému Vema: Po zapracování dostanete na starosti i samotný proces implementace, kde se budete podílet na návrhu řešení požadavků zákazníka a následně zajistíte, aby vše dospělo do zdárného konce. Ve výsledku tak u projektu budete od samého začátku až do jeho ukončení.
  • Prezentace a školení uživatelů: Péče o zákazníka nekončí implementací, starat se tak budete i o zaškolení uživatelů a prezentaci funkcí systému. Díky vám budou moci zákazníci využívat Vemu naplno.
  • Práce na stávajících projektech: Kromě pomoci novým zákazníkům vás čeká i péče o přidělené stávající zákazníky. Pro obě skupiny se stanete partnerem, rádcem a mentorem v jednom, který je vždy připraven poskytnout řešení konkrétních problémů.
  • Příjem, analýza a realizace klientských požadavků: Důležitou součástí vaší práce bude i analýza potřeb zákazníka plynoucí z jeho kritérií, návrh konkrétního řešení a načrtnutí ideální cesty pro jejich realizaci.

 

A co za to všechno můžete Vy čekat od nás? 

  • Rozmanitou práci, která má smysl: Právě vy budete stát v první linii naší péče o zákazníky, pro které se stanete spolehlivým partnerem a inovátorem posunujícím jejich byznys do 21. století. Vaše úsilí ve výsledku ušetří čas i práci mnoha zaměstnancům, od personalistů přes mzdové účetní až po vedoucí pracovníky. Ti všichni budou moci díky vám využívat výhod Vemy naplno.
  • Nevyčerpatelný zdroj inspirace a poznání: Během práce na projektech se potkáte s velkým množstvím inspirativních lidí, od zkušených profesionálů přes zástupce státních institucí až po úspěšné podnikatele. Získáte přístup k široké paletě různých know-how, což vám umožní stát se skutečným expertem na poli personálních procesů a mzdových systémů.
  • Prostor pro vlastní vize, nápady a poznatky: V dresu Vemy získáte možnost uplatnit i nadále rozvíjet své zkušenosti, uvést v praxi své vlastní nápady a podněty, a stát se hnacím motorem pokroku nejen pro klienty, ale také pro Vemu samotnou.
  • Zázemí jedničky v oboru s dlouholetou tradicí: Máme za sebou desítky let praxe a stovky úspěšných projektů, určujeme trendy v oboru a neustále se zlepšujeme. Především jsme ale pohodový kolektiv s minimální fluktuací, kde s vámi počítáme na dlouhé roky dopředu.
  • Flexibilní pracovní doba s velkou mírou samostatnosti: Pracujete raději z kanceláře, nebo preferujete osobní kontakt se zákazníkem? Závisí pouze na vás a vašem pracovním tempu.
  • Pohodlné pracoviště: Těšíme se na vás v moderně zařízených kancelářích v Praze na Rustonce a rádi se tu s vámi potkáme alespoň čtyři dny v týdnu. Pokud ale potřebujete nárazově pracovat z domu, stačí říct – vše je na domluvě s nadřízeným.
  • Mzda odpovídající významu vaší práce s provizemi: Náležitě oceníme vaše úsilí a zkušenosti, zároveň ale získáte možnost přivýdělku formou provizí z úspěšných projektů. Výši odměny tak můžete z části ovlivnit i Vy sami
  • Celý balík benefitů: Zaměstnanci jsou srdcem Vemy a my dbáme na to, aby se jim u nás pracovalo co nejlépe. U nás tak najdete širokou paletu výhod zahrnující 5 týdnů dovolené, tři sickdays, partnerské slevy, tankovací kartu a spoustu dalšího.
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

 

Více informací o systému Vema najdete na https://www.vema.cz/


Vytvořeno:

day 25.01.2022 at 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek